-
Th3RealKayseriLee, Lenovo IdeaPad 5 15IT05'te işlemci frekansı sabitlenme sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Yüksek Performansa çekecez o zaman bir öyle deneyin olmadı otomatiğe geri alacağız. Bu işlemciler genel olarak freni koyar işlemciye... -
Th3RealKayseriLee, Lenovo IdeaPad 5 15IT05'te işlemci frekansı sabitlenme sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.İşlemcinin kendisinde bu sorun var bende i3 10.nesil bir laptop kullanmıştım o öyle hep yapar. U modelli olsa yine ayarı sabitleyip bir... -
Th3RealKayseriLee, Gece otobüsle seyahat edenlerden misiniz? başlıklı konuya cevap yazdı.Yolculuk 10 saat ve üstü sürecekse mantıklı geliyor. (İstanbul'a giderken öyle olmuştu) -
Th3RealKayseriLee, IPhone 16e mi, iPhone 15 mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Direkt 16E. 3300 mAH nerede 4000 mAh nerede. Bir de işin ucunda işlemci verimliliği var. -
Th3RealKayseriLee, Son kalan dilimi yer misiniz, karşınızdakine mi verirsiniz? başlıklı konuya cevap yazdı.Yani böyle aile ortamına biriyle böyle bir şey yaşanıyorsa iş sandalye kapmacaya döner ama arkadaş veya farklı bir ortamda direkt salarım. -
Th3RealKayseriLee, Lenovo IdeaPad 5 15IT05'te işlemci frekansı sabitlenme sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.Laptopunuz işlemcisinin sonu G3-G5-G7 ile bitiyorsa (Muhtemelen öyle) 11.Nesil işlemcili bir laptop. bu işlemci yüksek ısıya maruz... -
Th3RealKayseriLee, Ucuz fare tavsiyesi başlıklı konuya cevap yazdı.Ben M210 sipariş ettim. Bakalım normalde kardeşimde M100 vardı mouse tekliyor diye elimdeki GM80'i ona verdim. İddialı duruyor. -
Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya cevap yazdı.Mesela THY ve ASELSAN'dan hisse mi fon aldım diyelim banka direkt mi alıyor yani? (Garanti Bankası kesinti yapıyor mu?) -
Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya xBN tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Banka kullanıyorum kendim ama hesap işlemlerimi de orada yapıyorum. Midas ABD borsasında vergi beyanını kendin yapman gerekiyor diye... -
Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya 230155 tarafından yazılan mesajaYorum Yok ifadesini bıraktı.
Az haberlere göz atın balinalar kolay kolay para kazandırmıyor sıfır bilgim olsa güzel yönetilen bir fon alirdim. (YTD) -
Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya cevap yazdı.Bilgi seviyem başlangıç bile değil. -
Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya cevap yazdı.Peki daha iyisi var mı? Sistem nasıl işliyor. Girilmeye değer mi? Türk borsasıyla mı sınırlı yoksa yabancı borsalar da var mı? -
Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya 230155 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Midas güzel 1,5 yıldır kullanıyorum. -
Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya shiedae3 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bankalarda arayüz hoş değil komiyosnu dert MKK ücreti dert. Midas en iyisi fikrimce. -
Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya LA Knight tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Midas'da komisyon yok; diğerlerinde var. VakıfBank vardı bende mesela her ay MKK ücreti çekiyor. Geçen yanlışlıkla para yükledim ilk...