Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Etkinlik akışı
  • Kaydol
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

Th3RealKayseriLee kullanıcısının etkinlik akışı

  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Lenovo IdeaPad 5 15IT05'te işlemci frekansı sabitlenme sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    Yüksek Performansa çekecez o zaman bir öyle deneyin olmadı otomatiğe geri alacağız. Bu işlemciler genel olarak freni koyar işlemciye...
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Lenovo IdeaPad 5 15IT05'te işlemci frekansı sabitlenme sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    İşlemcinin kendisinde bu sorun var bende i3 10.nesil bir laptop kullanmıştım o öyle hep yapar. U modelli olsa yine ayarı sabitleyip bir...
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Gece otobüsle seyahat edenlerden misiniz? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Yolculuk 10 saat ve üstü sürecekse mantıklı geliyor. (İstanbul'a giderken öyle olmuştu)
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, IPhone 16e mi, iPhone 15 mi? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Direkt 16E. 3300 mAH nerede 4000 mAh nerede. Bir de işin ucunda işlemci verimliliği var.
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Son kalan dilimi yer misiniz, karşınızdakine mi verirsiniz? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Yani böyle aile ortamına biriyle böyle bir şey yaşanıyorsa iş sandalye kapmacaya döner ama arkadaş veya farklı bir ortamda direkt salarım.
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Lenovo IdeaPad 5 15IT05'te işlemci frekansı sabitlenme sorunu başlıklı konuya cevap yazdı.
    Laptopunuz işlemcisinin sonu G3-G5-G7 ile bitiyorsa (Muhtemelen öyle) 11.Nesil işlemcili bir laptop. bu işlemci yüksek ısıya maruz...
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Ucuz fare tavsiyesi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Ben M210 sipariş ettim. Bakalım normalde kardeşimde M100 vardı mouse tekliyor diye elimdeki GM80'i ona verdim. İddialı duruyor.
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Mesela THY ve ASELSAN'dan hisse mi fon aldım diyelim banka direkt mi alıyor yani? (Garanti Bankası kesinti yapıyor mu?)
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya xBN tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Banka kullanıyorum kendim ama hesap işlemlerimi de orada yapıyorum. Midas ABD borsasında vergi beyanını kendin yapman gerekiyor diye...
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya 230155 tarafından yazılan mesaja Yorum Yok Yorum Yok ifadesini bıraktı.
    Az haberlere göz atın balinalar kolay kolay para kazandırmıyor sıfır bilgim olsa güzel yönetilen bir fon alirdim. (YTD)
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Bilgi seviyem başlangıç bile değil.
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Peki daha iyisi var mı? Sistem nasıl işliyor. Girilmeye değer mi? Türk borsasıyla mı sınırlı yoksa yabancı borsalar da var mı?
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya 230155 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Midas güzel 1,5 yıldır kullanıyorum.
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya shiedae3 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bankalarda arayüz hoş değil komiyosnu dert MKK ücreti dert. Midas en iyisi fikrimce.
    25 Mayıs 2026
  • Th3RealKayseriLee
    Th3RealKayseriLee, Hisse almak için Midas mı, yoksa bankalar mı mantıklı? başlıklı konuya LA Knight tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Midas'da komisyon yok; diğerlerinde var. VakıfBank vardı bende mesela her ay MKK ücreti çekiyor. Geçen yanlışlıkla para yükledim ilk...
    25 Mayıs 2026
Daha eskileri göster
  • Ana sayfa
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt