-
Winner, ETS 2 Türkiye DLC’si resmen duyuruldu! başlıklı konuya Michael MYERS tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Yani. Paris'te Eyfel Kulesi bile yoktu diye hatırlıyorum. Ama oyuna Türkiye eklenmesi güzel. -
Winner, ETS 2 Türkiye DLC’si resmen duyuruldu! başlıklı konuya cevap yazdı.Gerçekçilik 0 o zaman. Biraz daha düzlük bölgeleri yapsalar bari. -
Winner, ETS 2 Türkiye DLC’si resmen duyuruldu! başlıklı konuya cevap yazdı.Nasıl yapacaklar ki? Avrupa gibi düz değiliz çok fazla dağlık ve engebeli bir ülkeyiz. -
Winner, Trabzonspor taraftarının Galatasaray forması giyen kadına saldırması başlıklı konuya kofte_canavari tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Olur öyle. -
Winner, Az yakan, sorunsuz araba önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Bütçe nedir hocam? -
Winner, Mircea Lucescu hayatını kaybetti başlıklı konuya cevap yazdı.An itibariyle vefat etti maalesef. -
Winner, i3-10100F & GTX 750 Ti sisteme yükseltme önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.RAM'i 32 GB yapıp, RTX 3060 alabilirsin. -
Winner, Amerika ve İran hakkında ne düşünüyorsunuz? başlıklı konuya cevap yazdı.Trump'un yakın zamanda öleceğini düşünüyorum. Yaşı 80'i geçti halen devlet başkanı zaten sağlık sorunları da var saklanıyor. Lucescu'nun... -
Winner, Akademik hedeflerimi nasıl belirleyebilirim? başlıklı konuya cevap yazdı.17 yaşında 12.sınıftım, geç yazılma falan da yoktu. Sınıfta mı kaldın? -
Winner, Gün içerisinde kaç fincan kahve ve ne tür kahve tüketiyorsunuz? başlıklı konuya cevap yazdı.Kahve sevmiyorum. -
Winner, Pil ile çalışan %75 klavye önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Hocam LoL zaten oynayamıyorum. Valorant'da unranked atarım birkaç maç o kadar. Şimdi zaten klavye kullanmıyorum bile sadece arama için... -
Winner, OLED almak için doğru zaman mı? başlıklı konuya CRT_User tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Senelerdir OLED kullanıyorum Full parlaklıkta. Bazen açık unutuyorum 4-5 saat sabit görüntü kalmışlığı vardır hala burn-in yok. -
Winner, OLED almak için doğru zaman mı? başlıklı konuya cevap yazdı.Yanma falan yok. Olsa Apple niye telefona bile koysun? Her üründe HUD'ların parlaklığını kısan teknoloji var artık. -
Winner, Pil ile çalışan %75 klavye önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Elimdeki klavye ve fare hikayeli oyunlar için uygun mu? Maalesef W-A-S-D tuşları aşındı. -
Winner, Pil ile çalışan %75 klavye önerisi başlıklı konuya Lady Hellbender tarafından yazılan mesajaÜzgün ifadesini bıraktı.
Açıkçası pek bir umutla araştırayım dedim ama ne yazık ki kriterlerinizi karşılayan bir klavye yok.