-
Winner, Aklımdaki cinsel düşüncelerden nasıl kurtulabilirim? başlıklı konuya cevap yazdı.Obje olarak gördüğün için oluyor büyük ihtimal. -
Winner, Çözüldü AYT tarih sorusu nasıl çözülür? başlıklı konuya ysffbulut tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
General Harbord raporu, ABD'nin Doğu Anadolu'da incelemeler yapmak üzere gönderdiği komutan o yüzden Rumlarla bir ilgisi yok. İzmir... -
Winner, Çözüldü AYT tarih sorusu nasıl çözülür? başlıklı konuya SadeceEfe tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Beni etiketlediğiniç için öncelikle sağ olun hocam üstte hocamız açıklamış zaten gereği olmadığını düşünüyorum zaten bende aynı şeyleri... -
Winner yeni bir konu açtı: Çözüldü AYT tarih sorusu nasıl çözülür?Arkadaşlar aşağıdaki soruyu çözemedim, bakabilir misiniz? Rumlar çok yok diye biliyordum. @SF26 @SadeceEfe -
Winner, En nefret ettiğiniz oyun motoru hangisidir? başlıklı konuya cevap yazdı.Frostbite, UE5, Renderware. -
Winner, 1080p OLED var mı? başlıklı konuya SHERLOCKED tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bayağı taşınabilir, neresini anlatayım? Pili vs. yok. 13" idi yanlış hatırlamıyorsam. Size uymaz. -
Winner, 1080p OLED var mı? başlıklı konuya cevap yazdı.Hocam şahsen hikayeli oyun oynadığım için OLED istiyorum. Taşınabilir nasıl oluyor pek anlamadım? -
Winner, Sos önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Kendin yapman lazım o zaman. Türkiye'de sos çok yok standart soslar var sadece. -
Winner, Sos önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Blackened Ranch olabilir, Popeyes'te yemiştim. -
Winner, 1080p OLED var mı? başlıklı konuya cevap yazdı.İşlemci de değişmek gerekir mi ileride? Ayrıca eski oyunlar oynarım genelde. -
Winner, 1080p OLED var mı? başlıklı konuya cevap yazdı.Hocam OLED düşünüyorum. Telefondan ve tabletten fazlasıyla alıştım. -
Winner, 1080p OLED var mı? başlıklı konuya cevap yazdı.30 bin bütçem var. RTX 4060, i5 13400F. -
Winner, 1080p OLED var mı? başlıklı konuya cevap yazdı.Hocam ikisini de yapamam. 768p kullanıyorum şu an. -
Winner, 1080p OLED var mı? başlıklı konuya cevap yazdı.Yine de almalı mıyım? -
Winner yeni bir konu açtı: 1080p OLED var mı?Arkadaşlar monitörüm gitmeye başladı yavaş yavaş. Yeni monitör düşünüyorum. Fakat ekran kartım, RTX 4060, zaten 1440p'yi kaldıracak...
