Arkadaşlar monitörüm gitmeye başladı yavaş yavaş. Yeni monitör düşünüyorum. Fakat ekran kartım, RTX 4060, zaten 1440p'yi kaldıracak seviyede değil. OLED'lerin hepsi neden 1080p üstü? Tabletlerde falan bile OLED var. Fakat PC monitöründe 1080p yok. Steam'de de 2 ve 3. sırada 4060.
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 17 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.083
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 2.456
OLED'i piksel piksel görmenin bir artısı yok. OLED zaten pahalı. Panel çözünürlüğü de yükselince çok ekstra maliyet olmuyor.
Yine de almalı mıyım?OLED'i piksel piksel görmenin bir artısı yok. OLED zaten pahalı. Panel çözünürlüğü de yükselince çok ekstra maliyet olmuyor.
RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.708
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.144
OLED monitör almak yerine ekran kartını güncelleyin daha iyi.
Hocam ikisini de yapamam. 768p kullanıyorum şu an.OLED monitör almak yerine ekran kartını güncelleyin daha iyi.
RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.708
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.144
İkisini yapmayın zaten. Ekran kartı güncelleyip kalan paraya 2K IPS bir konitör alabilirsiniz.Hocam ikisini de yapamam. 768p kullanıyorum şu an.
Sistem bileşenleri ile birlikte genel bütçe belirtirseniz daha iyi olur.
30 bin bütçem var. RTX 4060, i5 13400F.İkisini yapmayın zaten. Ekran kartı güncelleyip kalan paraya 2K IPS bir konitör alabilirsiniz.
Sistem bileşenleri ile birlikte genel bütçe belirtirseniz daha iyi olur.
- Katılım
- 17 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.083
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 2.456
4060 varsa 1080p 24" en ideali bence. Ben de 5060 ile 24-1080 kullanıyorum. 30 bine monitör almak pek mantıklı değil o bütçe için. 10 bine 1440p alıp 30 bine PC'ni satıp 50 bine yeni PC alabilirsin.
Hocam OLED düşünüyorum. Telefondan ve tabletten fazlasıyla alıştım.4060 varsa 1080p 24" en ideali bence. Ben de 5060 ile 24-1080 kullanıyorum. 30 bine monitör almak pek mantıklı değil o bütçe için. 10 bine 1440p alıp 30 bine PC'ni satıp 50 bine yeni PC alabilirsin.
Yeni konular
-
Diğer LEGO Botanicals Şans Bambusu VISA kart ile 800 TL!
- Caner Uncu
- Mesaj: 0
-
-
-
-
Bir laptopun yüksek sıcaklıktan dolayı patlaması mümkün mü?
- mauroicardi99
- Mesaj: 7
-
-
-
-
YouTube ve Instagram'da videolar siyah ekranda kalıyor
- MasterKing25
- Mesaj: 1