ggbye

Başarılı
Katılım
14 Mart 2025
Mesajlar
3.041
Makaleler
1
Çözümler
4
Beğeniler
1.388
Yer
Bursa
Merhaba,

Değerli grup üyeleri, bir konu hakkında fikirlerinizi almak istiyorum.
Kendimi geliştirmek istiyorum. Konuyu basit şekilde açıklamak gerekirse, böyle yorumlamak istiyorum.
İlgi alanlarım teknoloji merakı; yapmak istediğim pek çok şey beni sarmıyor.

Düzenli olarak spor yapıyorum ve bayağı boş vaktim oluyor. Bu zamanı değerlendirmek istiyorum. Bir yerden başlamak gerek. @Ayhan Dönmez gibi RAM timing ile uğraşmayı seviyorum. Aradığım şey farklı uygulamalar olsun, kurcalamak olsun, öğrenmek olsun. Yazılımı öğrenmek çok istiyorum. Udemy üzerinden birçok kurs aldım ancak bayıyor bir süre sonra, nasıl bunu engellerim.
 
Derdini anlatacağın biri yoksa psikoloğa anlat. Merak etme, yemez. Öbür türlü halk eğitim merkezlerine git. Belediyelerin kursları da oluyor.

Udemy üzerinden birçok kurs aldım ancak bayıyor bir süre sonra, nasıl bunu engellerim.

Udemy bana gereksiz geliyor. YouTube'un daha iyi olduğunu savunacak kantıtım yok. Fakat birçok kurs yerine birini bitir ondan sonra başkasına geç. En azından böyle olabilir.
 
Derdini anlatacağın biri yoksa psikoloğa anlat. Merak etme, yemez. Öbür türlü halk eğitim merkezlerine git. Belediyelerin kursları da oluyor.



Udemy bana gereksiz geliyor. YouTube'un daha iyi olduğunu savunacak kantıtım yok. Fakat birçok kurs yerine birini bitir ondan sonra başkasına geç. En azından böyle olabilir.
Derdini anlatacağın biri yoksa psikoloğa anlat. Merak etme, yemez. Öbür türlü halk eğitim merkezlerine git. Belediyelerin kursları da oluyor.

Yukardaki cümlenizi anlamadım.
 
Evde canınız sıkılıyorsa bir psikolog iyi gelebilir diye düşündüm. Bu konuyu açtığınız için biraz bunaltıcı geliyor gibi. Psikolog ondan dedim. Belki geliştirmek deyince sosyal hayat konusuna değinmek istedim.
Öbür türlü halk eğitim merkezlerine git. Belediyelerin kursları da oluyor.
Burada kendinizi geliştirmek amaçlı kurslara gidebilirsiniz demek istedim.