-
Winner, Çözüldü AYT denemesindeki iki soru nasıl çözülür? başlıklı konuya cevap yazdı.Abartılı sahne işte. -
Winner yeni bir konu açtı: Çözüldü AYT denemesindeki iki soru nasıl çözülür?Bir tarih bir paragraf sorum var. Bakabilir misiniz? Kendi cevabımın doğru olduğunu düşünüyorum ama yanlışmış. -
Winner, RTX 5060M GPU yeterli mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Bellek krizi 8 GB VRAM'leri hortlatacak hocam, yeterli gayet. -
Winner, Son 4 haftada TYT-AYT netleri nasıl toparlar? başlıklı konuya Testo Unit tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Sınavın nasıl zorkukta olacağını bilmiyoruz.🫠 Bs yıldızlar yarışıyor veya düz hal alınabilir 3D istemiyorsan. -
Winner, Son 4 haftada TYT-AYT netleri nasıl toparlar? başlıklı konuya cevap yazdı.3D'yi yarım bıraktım. Şahsen 2025 TYT zorluğunun üstüne çıkmayı düşünmüyorum. Zaten son perşembeye kadar denemem var fakat aralardaki... -
Winner, Son 4 haftada TYT-AYT netleri nasıl toparlar? başlıklı konuya cevap yazdı.Genel deneme seri deneme oluyorum hocam. Son 10 günde 9 deneme oldum. 345 dışı ne alabilirim bitince? -
Winner, Yaz aylarında İstanbul nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.İstanbul'da mıydınız hocam? -
Winner, Yaz aylarında İstanbul nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.İç Anadolu'dan gelecek birisi için Eylül-Mayıs nasıldır? -
Winner, Samsung Odyssey G5 alınır mı? başlıklı konuya cevap yazdı.OLED değil mi bu? -
Winner, Son 4 haftada TYT-AYT netleri nasıl toparlar? başlıklı konuya cevap yazdı.Ne önerirsin? 345 ilk 5 denemeyi çözdüm sadece. -
Winner, Sınav, yerleşme ve üniversiteler hakkında ne düşünüyorsunuz? başlıklı konuya Testo Unit tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Tıp veya çok yüksek sıralamalı bölümler okunmiyacak ise ortaöğretim KPSS ile memur olunmaya çalışılmalı diye düşünüyorum. Dünyanın hali... -
Winner, THE KEROXEA kullanıcısının profil mesajına THE KEROXEA tarafından yapılan yorumaBeğendim ifadesini bıraktı.
Umarım istediğiniz olur hocam ben de çalışıyorum yorulduk valla sınav stresinden :) -
Winner, Winner adlı kullanıcının profilinde THE KEROXEA tarafından yazılan mesaja ifade bıraktı:Beğendim
YKS hedef ne hocam ne okumak istiyorsun :D -
Winner, THE KEROXEA adlı kullanıcının profil durumuna yorum yaptı.YBS veya hukuk okuyacağım.

