-
Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya Xoulth tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Vallahi hocam sen de kullanıyorsan gönlümde tamamdır, yavaş yavaş alalım bakalım parçaları. Hocam vallahi inşallah sorunsuz sıkıntısız... -
Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.Eski DH'cilerdendik, PC ile haşır neşirlik 27 yıla dayanır, boş zamanlarda makale video yabancı mecra takip ediyorum işte. Rag AI... -
Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.Kullanırsın, ben de 10950x3D mi ne çıkacaksa alacağım ondan 24 çekirdek olacak. -
Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.Zen6 destekleyecek o kesin. Zen7 AM6 çıkabilir o da takriben 2030 falan rahat ol yani. -
Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.Ben 2025 ekim sonunda o fiyata almıştım vatan gece indiriminden. Şu an fiyatı iyi. -
Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.Valla Carbon 26bin lirayken parası çıkmayanlara 21 bine Aorus X3D Pro aldırdım bu aralar. -
Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.Bende var 10 numara kart. Kullandığım sistem : 9950x3D+MSI x870E Carbon+Zotac RTX5080+Corsair Dominator Titanium 2x32 6200Mhz... -
Yakuza, 6000 MHz CL30 RAM için timing ayarları nasıl? başlıklı konuya YouBetterRun tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Evet ben de beğendim. Bayağı kaliteli bir ürün. Teşekkürler yorumunuz için. -
Yakuza, 6000 MHz CL30 RAM için timing ayarları nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.Bende işte 2x32 olan var gri kutu, 6200MT/s CL24 ayar çekildi çok da zorlamak istemedim 2x32 zaten IMC yük bindiriyor diye böyle bile... -
Yakuza, 6000 MHz CL30 RAM için timing ayarları nasıl? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Aynen, başka türlü bu sıcaklıklar normal değil çünkü aktif soğutma olmadan. @Yakuza 'da da böyleydi. Dominator, Aluminum Heatsink'tir... -
Yakuza, PNY RTX 3070 Ti Epic-X bakımı için öneriler başlıklı konuya cevap yazdı.Arctic-Thermal Grizzly falan bak işte piyasadaki kaliteli markalar onlar. -
Yakuza, PNY RTX 3070 Ti Epic-X bakımı için öneriler başlıklı konuya cevap yazdı.Adamlar çözmüş, kart zaten çok yakan az kaçan bir kart bakım şart. Site değil SS'e bak adamın model seninkiyle aynı yorumun fotosunu... -
Yakuza, PNY RTX 3070 Ti Epic-X bakımı için öneriler başlıklı konuya cevap yazdı.Bu kadar alması lazım normalde, furmark ortalaması bu. Throttling'in kralı var kartta, undervolt falan basabiliyorsan bas. Bu da bonus... -
Yakuza, RTX 5060 Ti ile MFG 6X açınca gecikme 90 ms seviyelerine çıkıyor başlıklı konuya cevap yazdı.MFG açıkken taban FPS asgari 50-55 olmalı. 60 Taban FPS zaten muhteşem o yüzden 60FPS taban saymıyoruz. Input'u sadece gerçek karede... -
Yakuza, Elektronik Colorful iGame RTX 5080 Vulcan 16 GB Ekran Kartı - 76.999 TL! başlıklı konuya LH44 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
En ucuz modeller bile indirimle anca 66.000 bandına düşüyor, haricinde 70. Bu lartın 76'ya düşüp tepe model olması gayet normal. Özel...
