Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Etkinlik akışı
  • Kaydol
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

Yakuza kullanıcısının etkinlik akışı

  • Yakuza
    Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya Xoulth tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Vallahi hocam sen de kullanıyorsan gönlümde tamamdır, yavaş yavaş alalım bakalım parçaları. Hocam vallahi inşallah sorunsuz sıkıntısız...
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Eski DH'cilerdendik, PC ile haşır neşirlik 27 yıla dayanır, boş zamanlarda makale video yabancı mecra takip ediyorum işte. Rag AI...
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Kullanırsın, ben de 10950x3D mi ne çıkacaksa alacağım ondan 24 çekirdek olacak.
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Zen6 destekleyecek o kesin. Zen7 AM6 çıkabilir o da takriben 2030 falan rahat ol yani.
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Ben 2025 ekim sonunda o fiyata almıştım vatan gece indiriminden. Şu an fiyatı iyi.
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Valla Carbon 26bin lirayken parası çıkmayanlara 21 bine Aorus X3D Pro aldırdım bu aralar.
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, MSI MPG X870e Carbon Wi-Fi nasıldır? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Bende var 10 numara kart. Kullandığım sistem : 9950x3D+MSI x870E Carbon+Zotac RTX5080+Corsair Dominator Titanium 2x32 6200Mhz...
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, 6000 MHz CL30 RAM için timing ayarları nasıl? başlıklı konuya YouBetterRun tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Evet ben de beğendim. Bayağı kaliteli bir ürün. Teşekkürler yorumunuz için.
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, 6000 MHz CL30 RAM için timing ayarları nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Bende işte 2x32 olan var gri kutu, 6200MT/s CL24 ayar çekildi çok da zorlamak istemedim 2x32 zaten IMC yük bindiriyor diye böyle bile...
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, 6000 MHz CL30 RAM için timing ayarları nasıl? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Aynen, başka türlü bu sıcaklıklar normal değil çünkü aktif soğutma olmadan. @Yakuza 'da da böyleydi. Dominator, Aluminum Heatsink'tir...
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, PNY RTX 3070 Ti Epic-X bakımı için öneriler başlıklı konuya cevap yazdı.
    Arctic-Thermal Grizzly falan bak işte piyasadaki kaliteli markalar onlar.
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, PNY RTX 3070 Ti Epic-X bakımı için öneriler başlıklı konuya cevap yazdı.
    Adamlar çözmüş, kart zaten çok yakan az kaçan bir kart bakım şart. Site değil SS'e bak adamın model seninkiyle aynı yorumun fotosunu...
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, PNY RTX 3070 Ti Epic-X bakımı için öneriler başlıklı konuya cevap yazdı.
    Bu kadar alması lazım normalde, furmark ortalaması bu. Throttling'in kralı var kartta, undervolt falan basabiliyorsan bas. Bu da bonus...
    • 1777726374823.webp
    • 1777726522519.webp
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, RTX 5060 Ti ile MFG 6X açınca gecikme 90 ms seviyelerine çıkıyor başlıklı konuya cevap yazdı.
    MFG açıkken taban FPS asgari 50-55 olmalı. 60 Taban FPS zaten muhteşem o yüzden 60FPS taban saymıyoruz. Input'u sadece gerçek karede...
    2 Mayıs 2026
  • Yakuza
    Yakuza, Elektronik Colorful iGame RTX 5080 Vulcan 16 GB Ekran Kartı - 76.999 TL! başlıklı konuya LH44 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    En ucuz modeller bile indirimle anca 66.000 bandına düşüyor, haricinde 70. Bu lartın 76'ya düşüp tepe model olması gayet normal. Özel...
    2 Mayıs 2026
Daha eskileri göster
  • Ana sayfa
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt