-
Yakuza, 190.000 TL bütçe ile sistem önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.@casper04 Bu bütçe ve güncel teknoloji ile 5-10 yıl ellememe olayı hayal oldu. GTX980 bu zamana kadar kör topal idare ettiyse silikon... -
Yakuza, R7 7800X3D & RTX 5070 Ti sistemde FurMark ve HWiNFO test sonuçları nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.@Ayhan Dönmez Ucuz RTX kartlara UV basılması şart, adam oluyorlar ve hakikaten enerji tüketiminde nvidia RTX 5000 nesli ile çok büyük... -
Yakuza, R7 7800X3D & RTX 5070 Ti sistemde FurMark ve HWiNFO test sonuçları nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.Şöyle rezalet ; RTX 4000 ve 5000 serisi 1080p Furmark 2'de watt başına fps olarak 1 değeri ve üstüne çıkabilen ilk nesil oldu. 5070ti... -
Yakuza, X870E Apex muadili hangi anakart alınmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.Yazık olmuş, bir tek B850 Mortar hakkında olumlu görüşler okuyup test videoları izledim onu iliştireyim. Atom karınca mübarek... -
Yakuza, X870E Apex muadili hangi anakart alınmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.Bu işin BIOS problemi olmadığının farkına varmaları kafi. Microcode Update, training algoritması ile oynayıp zamanlama gevşetmesi ile... -
Yakuza, X870E Apex muadili hangi anakart alınmalı? başlıklı konuya cevap yazdı.Makine toplarken anakart bakıyorum işte 9950X3D kaldıracak sağlam VRM'leri olan falan fiyarı da öyle çok uçuk kaçık olmasın ASUS'un... -
Yakuza, Elektronik INNO3D X3 OC RTX 5070 Ti 44.987 TL başlıklı konuya cevap yazdı.Bugün biraz Boost algoritması mantığına bakayım dedim, RE: 9'da göçme kaçma olmayan veriler çok dikkatimi çekti. 0.95v 3037MHz... -
Yakuza, Elektronik INNO3D X3 OC RTX 5070 Ti 44.987 TL başlıklı konuya cevap yazdı.9070XT düşünenler düşünmeyi bırakabilir. UV+OC basın serin serin kullanın. -
Yakuza, Devlet diş hastaneleri deneyimim başlıklı konuya cevap yazdı.İşte böyle böyle bilinçli olarak milleti özele yönlendirip ABD'deki gibi sağlık sigortası kuruluşlarına sektörü teslim edecekler. SGK... -
Yakuza, Yerel donanımda Gemma 3 Denemesi başlıklı konuya THE KEROXEA tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hocam şu cevaba bakın valla üzülüyorum şuna çok zorluyorum galiba :D -
Yakuza, Yerel donanımda Gemma 3 Denemesi başlıklı konuya cevap yazdı.Eğlence malzemesi çıkar ancak, GPU'lar bile yeterli değil ancak soru sor-cevap al niteliğinde iş yapıyor lokal Llm'ler. Hep söyledim... -
Yakuza, Yerel donanımda Gemma 3 Denemesi başlıklı konuya cevap yazdı.Bilgisayarda da açmayın çok deli tanıdım ama bunun kadar kafası pırıl pırıl ilk defa görüyorum. -
Yakuza, RTX 5070 Ti için INNO3D vs Zotac başlıklı konuya demjr tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Teşekkürler hocam. Ben zaten Ramlere timing ayarları, Windows için debloat ve undervolt yapacağım zaten. Bu görseller için teşekkür... -
Yakuza, RTX 5070 Ti için INNO3D vs Zotac başlıklı konuya cevap yazdı.UV basmayı unutma, sana örnekler atayım sonra üstünde kendin oynamalar yaparsın. 0.875v : 0.9v : 0.925v : 0.95v : -
Yakuza, RTX 5070 Ti için INNO3D vs Zotac başlıklı konuya demjr tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hocam, Zotac kartı satın aldım. Yardımınız için teşekkür ediyorum.








