-
Yakuza, NV-UV programı ile ekran kartlarına undervolt ve overclock yapmak başlıklı konuya cevap yazdı.4000-5000 diye yazılmış şimdilik. -
Yakuza yeni bir konu açtı: NV-UV programı ile ekran kartlarına undervolt ve overclock yapmakBir süre önce bu programı dillendirenleri gördüm, indirip kurcalamamıştım bile. Biraz baktım, MSI Afterburner altyapısını kullanıyor... -
Yakuza, R7 7800X3D & RTX 5070 Ti sistemde FurMark ve HWiNFO test sonuçları nasıl? başlıklı konuya cevap yazdı.Eğrin çok dikey ilerlemiş, sarı dikey çizginin sol tarafı ile sağ tarafı arasında tutarsızlıklar var. Sana şu programı kullandırayım... -
Yakuza, RTX 5080 neden PCI-e X8 5.0 görünüyor? başlıklı konuya cevap yazdı.Bende 2 CCD'de açık, oyun olanlar X3D'de Windows ile ilgili diğer her şey CCD2'de. CPU park etme işi çok garip gelmiştir bana zaten ki... -
Yakuza, G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 MHz CL30 Hynix RAM'e overclock ayarı önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Verimsiz yazılım+düşük malzeme kalitesi kombosu şimdilik. -
Yakuza, G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 MHz CL30 Hynix RAM'e overclock ayarı önerisi başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
@Yakuza ne diyor bu duruma? Carbon ile Tomahawk arasındaki USD farkına? @X99 Konu sahibi ZenTimings A2-B2, DIMM Telemetri iletmesi... -
Yakuza, RTX 5080 neden PCI-e X8 5.0 görünüyor? başlıklı konuya cevap yazdı.9800X3D'ler için söylüyorsan çoğu anakartın VRM'i kaldırıyor. Bazı dandik fazlı 4-5 layer anakartlar ve CPU 90W PPT limit anakartlarda... -
Yakuza, RTX 5080 neden PCI-e X8 5.0 görünüyor? başlıklı konuya cevap yazdı.Ekonomik şartlar yüzünden olabilir o kadarını bilmiyorum ben. -
Yakuza, RTX 5080 neden PCI-e X8 5.0 görünüyor? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Şimdi aynı durum MSI Tomahawk'ta var, diğer forumlarda önerilmeye devam ediliyor. Akabinde oluşacak sorunları siz çözeceksiniz, şimdiden... -
Yakuza, RTX 5080 neden PCI-e X8 5.0 görünüyor? başlıklı konuya cevap yazdı.Dün biraz DH'ye bakayım dedim. Orası da o kadar büyüdü ki artık, yani konularda voltajlar-SS'lerhavalarda uçuşuyor ama kim biliyor kim... -
Yakuza, RTX 5080 neden PCI-e X8 5.0 görünüyor? başlıklı konuya cevap yazdı.Gigabyte ile ilgili anımı anlatayım. Sene 2006 arkadaşa PC topluyorum Gigabyte anakart ve ati Radeon X1900XT ekran kartı aldırdık E6600... -
Yakuza, DODI 2026 yol haritası! başlıklı konuya cevap yazdı.Fit-Girl'ün birçok oyunu sıkıştırma yöntemi yüzünden indirilirken biraz avantaj sağlasa da yüklerken eziyet haline dönüyor. 16 çekirdek... -
Yakuza, RTX 5080 neden PCI-e X8 5.0 görünüyor? başlıklı konuya cevap yazdı.Onun bellekleri ne marka bilmiyorum ama ben de söylediğin voltajları basarken dedim Corsair Dominator bunu kaldırır sıkıntı yok oyna... -
Yakuza, RTX 5080 neden PCI-e X8 5.0 görünüyor? başlıklı konuya cevap yazdı.Voltaj yükseltmeyi sevmiyor o çip yıpranır diye, bellek krizi olmasa basacağından eminim. -
Yakuza, RTX 5080 neden PCI-e X8 5.0 görünüyor? başlıklı konuya cevap yazdı.https://www.newegg.com/gigabyte-aorus-x870-tachyon-ice-extended-atx-amd-x870-motherboard-am5/p/N82E16813145590?srsltid=AfmBOorOQ0kdT6WQ6W...





