Sistemim Ryzen 5 5600, RX 6700 ve 16 GB RAM olmasına rağmen bu sorunu çok yaşıyorum, sürekli olmuyor ama çok yaşıyorum. Onun dışında oyunu orta ayarlarda oynamama rağmen 300 FPS bile aldığım yok. GPU kullanımı da düşük oluyor.
Sistem:
RTX 3050 4 GB
8x2 RAM
i5-11300H
1 sene önce falan yarım saat oynamıştım oyunu, bir sorun yoktu. Bugün tekrar yükledim ve oynadım. En düşük ayarlarda 18-30 FPS alıyorum.
2 gün önce ekran kartı güncellemesi gelmiş, güncelledim. Şu an zar zor 60 FPS alabiliyorum en düşük ayarlarda, yine...
CMD /c start "CS2" /high /affinity ffe %command% böyle bir komut buldum, Intel olarak bende FPS arttırdı. Kalmalı mı, sorun yaratır mı, stabilliği bozar mı? 2 günlük deneyimimde bozmadı ama galiba Process Lasso gibi ayar çekiyor bu komut.
Merhaba, sistemim bu oyunu oynatabilecek güçte ancak VRAM kullanımı çok yüksek. Ayarlar düşükte olmasına rağmen nedense böyle bir sorun var. Oyunu akıcı oynayamıyorum, sebebi nedir?
i5-14400F var, ASUS Prime anakart var. Ben bunda FPS arttıracak bir hız ayarı vs. yapabilir miyim? Varsa ne yapılabilir? CS 2'de +40 FPS daha alsam güzel olabilir.
Uzun zamandır araştırıyorum, farklı masraflar çıktı ama nasip olmadı. Mümkün olan en kısa sürede nasip olursa alacağım.
Sorum şu Valorant, CS2 gibi oyunlar için hangisi iyidir?
5070 biraz tuzlu ama performansı iyi. Sağlam soğutmalı, sessiz çalışan modelleri yüksek fiyat.
Sessiz çalışan ve...
Selam dostlar. Oyunda bu aralar FPS'im düşüş gösteriyor. 250-200'lere bile düştüğü oluyor. Bir de hafif lag var sanki. Adam oldurdugum an drop giriyor gibi sanki.
Sistemim:
R5 7600X.
DDR5 32 GB 2x16 6000MHz.
RTX 4070.
B650 DS3H
Oyunda mi bir problem var, yoksa sistemde mi? Ne oneriyorsunuz?
https://www.akakce.com/power-supply/en-ucuz-green-gp800a-ged-800-w-fiyati,1080505647
https://www.akakce.com/power-supply/en-ucuz-high-power-element-hp1-m750br-h12s-750w-fiyati,674788913
Hangisi daha iyi FPS verir? Yüksek FPS vereni alacağım.
Merhaba dostlar,
Arkadaşımda ASUS ROG G713QR modelli laptop var. Özellikleri 16 GB RAM, R9 5900HX işlemci ve RTX 3070. Benim RTX 3050'li laptop Rust'ta 70 alıyorken o 30-40 alıyor hem de monitör bağlıyken. Sebebi ne olabilir? 3 yıllık laptop.
Merhaba,
Dün akşam Valorant'a girdim ve tuhaf bir şekilde FPS düşmesi yemeye başladım. Normalde 500-700 civarlarındayken dün ilk defa drop yiyerek anlık 200-300 falan göstermeye başladı. Hiçbir ayar veya herhangi bir şey değiştirmediğim için tuhaf geldi.
Uzun zamandır temiz kurulum yapmayı...
Merhaba,
Son yaklaşık 1 haftadır bilgisayarımda ciddi bir sorun yaşıyorum. Oyuna girmediğim sürece internet bağlantımda hiçbir problem yok; normal kullanımda saatlerce stabil çalışıyor. Ancak herhangi bir oyuna (özellikle CS2 gibi işlemci ağırlıklı oyunlara) girdiğim anda bilgisayarda internet...
Oyunu daha yeni açtım, en yüksek ayarlarda mod ile 100 FPS'leri verebiliyor ama FPS hiç stabil değil; bir anda 30–40'lara düşüyor kamerayı döndürürken. Sürücü güncellemesi şart gibi. Sanırım oyunun DX11 olmasından kaynaklı, çünkü bu ekran kartı DX12'de çok iyi çalışabiliyor. Sizin bir öneriniz...
Merhaba herkese,
Bu konuyla alakalı araştırma yaptım fakat birkaç cevapsız bırakılmış eski konu dışında bir sonuca ulaşamadım.
i5 13400F işlemci, ASUS TUF RX7700 XT ekran kartı, 32 GB DDR4 3600 MHz Corsair Platinium RAM (4x8GB), 1080p 180Hz 0.5 ms AOC 24" monitörüm var.
God of War: Ragnarok...
Merhaba, monitör arıyorum, bütçe 10 bin TL. Görüntü kalitesi anlamında en az 2K olursa sevinirim. Genel olarak FPS oyuncuyum. CS2, Valorant, Fortnite en çok oynadığım oyunlar arasındadır ama ara sıra da olsa hikayeli oyunlar da oynarım. Ayrıca taksit imkanı olan ürünler olursa sevinirim. Eğer...
OptiFine'de ortalama 120 alırken artık 70 alıyorum. Ayrıca chunk yüklerken OptiFine'de genellikle 40-45'e drop yerken artık 5-10'a drop yiyorum. Oyun tamamen Vanilla. Sadece ProgrammerArt Ultimate ve Alpha sounds kaynak paketi kullanıyorum, shader yok.
Şu an kullandığım modlar:
Sürüm=1.21.11...
Arkadaşlar, laptopta güç modunu oyun oynarken genelde Armoury Crate'te performans'ta tutarım, normal kullanımda ise sessiz'de. Size sorum şu: Bu üç yerden hangisi daha baskın?
Armoury Crate.
Denetim Masası'ndan seçilen güç planı.
Windows 11 batarya kullanımındaki Power mode.
Şu an ilk ikisi...
Merhaba, yeni sistem topladım ve toplayalı 3 gün falan oldu ama Marvel Rivals ve ARC Raiders gibi oyunlarda tahmin ettiğimden çok daha düşük FPS'ler ve oyun esnasında inanılmaz FPS droplar alıyorum. Droplar çoğu zaman uzun süreli oluyor yaklaşık 5 10 saniye oyun donuyor 1 FPS'lere kadar düşüyor...
Diyelim ki monitör 500 Hz, %1 FPS değerimiz de 200–500 arası değişiyor.
Bunun oyuna etkisi ne olur? “Anlık takılma” hissi verir mi; özellikle rakiple karşı karşıya gelince veya yetenek kullanımında (Valorant)?
https://wraithesports.com/products/spirit-of-aim-pro-mousepad?_pos=4&_sid=a5fa4e7f4&_ss=r&variant=48788247478465
https://wraithesports.com/products/wraith-ace-series-poron-mousepad?_pos=2&_sid=a5fa4e7f4&_ss=r
Bu mouse padlerden hangisini kullanıyorsunuz FPS oyunları için? Ben önceden hybrid...
Merhaba,
Şu sıralar sıkça rekabetçi oyunlar oynuyorum. Fare olarak Razer Basilisk V3 Pro kullanmaktayım. Mouse pad olarak elimde yaklaşık 2 yıldır kullandığım Razer Gigantus V2 Large modeli var. Çamurlaşmaya başlaması ve bu fareye uygun hissettirmediği için değiştirmeyi düşünüyorum. Bu tarz...
Son zamanlarda aldığım FPS değerlerinin düşüklüğü çok canımı sıkmaya başladı ve bu özellikle online oyunlarda (LoL ve PUBG ağırlıklı) gözüme batmaya başladı.
Sistemim:
RTX 4060 Ti 8 GB
Ryzen 5 5600X
32 GB (2x16) DDR4 3200MHz RAM
MSI MPG B550 Gaming Plus anakart
BIOS ve ekran kartı sürücülerim...
Yazılımı sorunsuz.
Rapid trigger özelliği olan.
Kaliteli malzemeli.
Çok sesli çalışmasın.
Satıcı: Amazon, Hepsiburada, Vatan Bilgisayar, İtopya, Gaming.Gen.TR olabilir.
Başka satıcı olmasın.
Arkadaşlar, PC'yi Ekim'de aldım. İlk açtığımda bebek gibi 700 FPS'leri aldığım oyun sınırsızda şimdi anca 350-400 görüyor. 240'a sabit olan FPS şu an 118, 125, 146 diyerek oynuyor ve aşırı can sıkıcı bir durum. Bileniniz varsa yardımcı olursa çok sevinirim. "2. monitör bağlı olduğundan mı?" diye...
Herkese merhaba, oyunda ayarlarım yüksek düşük karışık durumda ve bomboş sunucuya girdiğimde 140 FPS'leri ancak görüyor, hareket falan edince daha da düşüyor. Dolu sunucuda ortalama 100 FPS veriyor. Çoğu zaman 70 civarına düşüyor. Drop değil direkt o civarlarda dolaşıyor.
Laptop kullanıyorum...
OBS kullanarak 4K 60 FPS oyun videosu çekmek istiyorum. Ekran kartım 5070 Ti. Codec'i NVENC seçeceğim yani ekran kartıyla çekeceğim. Videoda hiçbir pikselleşme olmaması için ve 4K 60FPS'in tüm kalitesinin videoya yansıması için kaç bin bitrate vermem iyi olur?
Ryzen 5 7235HS, RTX 4050 laptopum var. LoL oynarken aşırı düşük FPS alıyorum. 100 FPS bile alamıyorum, 90 civarı takılıyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?