-
E
i5-11400F & RTX 3060 Ti sistemde FPS yüksekken düşüyor ve sonrasında oyun donuyor
Arkadaşlar, başlıkta da yazdığım gibi bu sorunun neyden kaynaklandığını bilmiyorum. Oyundan bağımsız olmak üzere hem CS2 gibi rekabetçi oyunlarda hem de hikayeli oyunlarda meydana geliyor. Sizce sorun neyden kaynaklanabilir? Sistem: Ekran kartı: Palit RTX 3060 Ti RAM: 16 GB DDR4 Dual Channel...- eleven1
- Konu
- fps
- Mesaj: 8
- Forum: Sistem Performansı
-
V
Ryzen 5 7600 & RX 7800 XT sistemde beklenmedik FPS düşüşleri ve kararsızlık sorunu
Selam arkadaşlar, FPS dalgalanmaları yaşıyorum. Donanımsal bir sorun mu yoksa darboğaz/optimizasyon kaynaklı mı emin olamadım, tecrübeli arkadaşlardan yorum rica ediyorum. sistem özellikleri: İşlemci: AMD Ryzen 5 7600 Ekran kartı: Sapphire RX 7800 XT Nitro+ RAM: 16 GB (2x8GB) Lexar Thor...- vexal
- Konu
- cs 2 düşük fps ets 2 fps rx 7800xt ryzen 5 7600
- Mesaj: 9
- Forum: Sistem Performansı
-
N
Ryzen 7 7800X3D ve RTX 3080 Ti sistemde düşük FPS ve oyun içi takılma
Herkese iyi günler. 7800X3D, 3080 Ti EVGA, MSI B650 Gaming Plus, 32 GB Corsair 6000 MHz RAM, MSI M450 SSD var. Aynı özelliklerde 2 tane daha PC var arkadaşlarımda; birebir bütün ayarlarımız, her şeyimiz aynı. Ancak onlar PUBG vs. oyunlarda benden 100 FPS'lere kadar fazla alıyorlar. Ve bütün...- Nostalgia
- Konu
- 7800x3d düşük düşük fps fps kasma
- Mesaj: 5
- Forum: Teknik Destek
-
Lenovo LOQ 15IRX10 RTX 5060 Cyberpunk’ta düşük %1 low ve FPS dengesizliği sorunu
Geçen gün açtığım konudaki Lenovo LOQ 15IRX10’u aldım. Genel olarak memnunum ama oyunlarda bir sorun var. Mesela Cyberpunk’ta tüm ayarlar maksimum, DLSS + FG 4x açık. Şehirde gezerken FPS 150–190 arası ama %1 low 25–40 civarında. Oynanış da 190 FPS gibi hissettirmiyor zaten. Kalabalıkta veya...- EmirhanRadicus
- Konu
- düşük fps laptop rtx sorunu
- Mesaj: 4
- Forum: Gaming Laptop
-
8.000 TL bütçede mekanik ve manyetik switch ile uyumlu klavye önerisi
İyi sosyaller ve günaydınlar. Wraith'e yeni ürünler geldiğinde aslında çoğu kez yeni mekanik veya çoğunlukla manyetik switchler geliyor. Lakin bunların her birisine uygun klavye var mıdır? Yani hot-swap özelliğine bakmak lazım olabilir lakin hot swap bir klavye her switchle uyumlu oluyor mu...- CyHaN_Atalay
- Konu
- alışveriş fps klavye manyetik switch mekanik online oyun switch
- Mesaj: 13
- Forum: Klavye
-
İnceleme Call of Duty: Call of Duty: Black Ops 7 - multiplayer modu
Call of Duty: Call of Duty: Black Ops 7, hikaye modu kötü olduğu için nefret edilen bir oyundur. Ve bu nefret, oyunun en iyi kısmı olan multiplayer ve zombies modunu kara bulutlarla kapatıyor. BO7'nin online kısmı, CoD kitlesinin yıllardır istediği değişiklerin uygulandığı bir Call of Duty'dir...- red1x
- Konu
- activision black ops call of duty cod fps inceleme multiplayer online treyarch
- Mesaj: 0
- Forum: Oyun İncelemeleri
-
A
i5-14400F & RTX 5060 Ti 8 GB sistem CS2'de düşük FPS veriyor
RTX 5060 Ti 8 GB, i5 14400F, 16 GB DDR5 RAM 5600MHz, B760M-E. Bu sistemde CS2 en yuksek ayarlarda 250 FPS aliyorum ve GPU kullanimi 70, CPU ise 55'te geziyor. Yuksege alinca da FPS degismiyor CPU ve GPU kullanimi 50'ye 60'a dusuyor. YouTube'dan bu sistemin CS2 performans videolarini izledigimde...- ANOFF
- Konu
- 5060 cs 2 fps rtx rtx 5060
- Mesaj: 4
- Forum: Counter-Strike
-
R7 5700 & RX 9060 XT sistemde PUBG'de kalabalık yerlerde düşük FPS sorunu
Steam PUBG'de ortalama 140 FPS alırken kalabalık yerlerde/şehirlerde FPS 50'lere kadar düşüyor. Örneğin ilk uçaktan atlarken herkes havadayken şehre inerken FPS 50'lere kadar düşüp inince artmaya başlıyor. Bu oyun içi de böyle. Çok kalabalık bir şehre bakarsam FPS gene 60-70'lere kadar düşüyor...- jeoparadise
- Konu
- düşük düşük fps fps pubg
- Mesaj: 5
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
T
ASUS PG27AQDMg 240 Hz OLED monitörde yüksek FPS'ye rağmen kasma hissi
Arkadaşlar, herkese hayırlı ramazanlar. Bende PG27AQDMg 240 Hz OLED monitör var, yalnız sorun şu; oyunlarda yüksek FPS almama rağmen 150, 170, 180 gibi, monitörde sanki kasıyormuş gibi gözüküyor. İlginç olan ise Motion Blur'u açınca az da olsa akıcı gözüküyor, bunun nedeni nedir? Motion Blur'u...- TyphooN13
- Konu
- fps oyun
- Mesaj: 3
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
W
4.000 TL'ye, çoğunlukla FPS oyunları için %75 klavye önerisi
Merhaba, uzun süredir klavye arayışındayım. Çoğunlukla FPS oyunları (özellikle Valorant) oynuyorum, zaman zaman da hikayeli oyunlara giriyorum; ancak FPS benim için daha ağırlıklı. %75 formunda bir klavye arıyorum fakat manyetik mi yoksa mekanik mi tercih etmem gerektiğine bir türlü karar... -
CS2 bir haftadır yaşanan FPS düşmesi sorunu
Merhaba. 1 hafta önce 250 300 FPS aldığım oyunda bu hafta bazen 70'e sabitleniyor ve 130 150 FPS alıyorum. Çözümü bilen var mı?- Drivefast
- Konu
- cs2 fps
- Mesaj: 7
- Forum: Counter-Strike
-
i7-10700F & RTX 3080 sistemde CS2'de ortalama 150 FPS normal mi?
Ekran Kartı: Palit GameRock RTX 3080 İşlemci: i7-10700F Anakart: B460M-A Pro RAM: 32 GB (2x16) 2933Mhz. SSD: PNY CS3030 M.2 Dust 2 haritasında rekabetçide ortalama 150 FPS alıyorum, sıcaklık değerlerinde hiçbir sorun yok ve ayarlarım aşağıdaki şekilde:- Toby Fox
- Konu
- 150 cs2 fps
- Mesaj: 4
- Forum: Counter-Strike
-
Ryzen 7 2700 & RX 580 sistemin CS2'de FPS'i nasıl düzeltilebilir?
Merhabalar, düzeltebilirim diyorum çünkü amacım FPS arttırmak değil, eski haline getirmek. Şöyle ki CS'yi bugün açtım oynadım. 160 FPS'lere kadar çıktı. Bir iki DM sonrasında 80'lere düşmeye başlıyor ve gerçekten can sıkan bir durum. FPS'im stabil değil, bu bir sorun mu ve bunu nasıl...- Kayraa
- Konu
- cs2 fps nasıl
- Mesaj: 4
- Forum: Sistem Performansı
-
H
2.000-2.500 TL bütçeye FPS oyunları için klavye tavsiyesi
Merhaba, kırmızı red Switch klavyemin artık bazı tuşları geç algılama vs. sorunundan dolayı klavyemi değiştirmeye karar verdim. Valorant oynuyorum. Bu bütçede en iyi Aula F87 Pro modeli taviye ediliyor. F75 ile aralarında çok fark var mı? Başka önerilere de açığım, mekanik manyetik fark etmiyor...- HumanHunter
- Konu
- fps klavye tavsiyesi
- Mesaj: 3
- Forum: Klavye
-
CS2 round başlangıcında FPS düşmesi ve donma sorunu
Merhaba. CS2'de son zamanlarda round geçişlerinde FPS bayağı düşüyor ve oyun anlık donuyor. Bazen maç esnasında da ms 25'lere çıkıyor ve anlık donma yaşanıyor. Ne yapabilirim?- GTR
- Konu
- cs2 donma drop fps fps drop
- Mesaj: 7
- Forum: Counter-Strike
-
E
Servis sonrası ASUS TUF A16'da performans düşüşü sorunu
İki ay önce ASUS TUF A16 5060 Ryzen 9 dizüstü bilgisayar almıştım. Bir ay önce RAM'lerde sorun oluştu ve servise gönderdim. RAM ve anakart arızalı olduğu için değişti. Geldiğinde Windows'u sıfırdan kurdum, Driver Booster'dan güncellemelerini yaptım. BIOS ve chipseti de ASUS'un sitesinden...- ertugrulaks
- Konu
- asus asus tuf fps performans servis
- Mesaj: 2
- Forum: Gaming Laptop
-
E
R5 7500F & RTX 4060 sistemde CS2'de FPS sorunu
Sistem: RTX 4060 R5 7500F 32 GB 6000MHz RAM. MSI Pro A620M-E CS2'de ozellıkle Inferno, Anubıs, Ancıent gibi harıtalarda ayarlarım neredeyse en dusukte olmasına ragmen FPS 200'lere dusuyor ve oyun hiç akıcı degıl, sankı kasıyor gıbı hıssettırıyor. Dust 2, Mirage gıbı maplerde de FPS 200-250...- Efee123
- Konu
- 7500f cs2 cs2 fps fps sorunu
- Mesaj: 13
- Forum: Sistem Performansı
-
A
Yüksek Hz ve düşük FPS rekabetçi oyunlarda sıkıntı yaratır mı?
Merhaba iyi sosyaller, bugün linkteki 500Hz monitörü sipariş verdim. Sistemim de 9070 XT ekran kartı ve 9700X işlemcili. Genelde CS oynamak için aldım, arada BF 6 ve hikayeli oyunlar oynayacağım. Biraz da ileriye dönük olsun diye 500 Hz tercih ettim. Sorum şu; eğer CS'de 500Hz altı FPS alırsam...- asensio7
- Konu
- düşük düşük fps fps rekabetçi
- Mesaj: 17
- Forum: Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
-
I
RX 580'den RTX 5060'a geçiş sonrası Valorant'ta FPS düşüşü sorunu
Halihazırda R5 7500F, RX580 ile Valorant'ta 400 altı görmüyorken RTX 5060'a geçtikten sonra 400 altı görmeye başladım. Daha önce Windows 10 reviOS kullanıyordum, şu an Windows 11 elle deboot edilmiş şekilde kullanıyorum. Bu FPS düşüklüğünün sebebi nedir?- isotvlr
- Konu
- fps sorunu
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
A
20 dolar bütçe ile FPS oyun önerisi
Valorant oynamaktan sıkıldım ve online FPS oyunu arıyorum bütçe olarak 20 dolara kadar çıkabilirim. Aklımda CS, Rainbow Six: Siege, Apex Legends var. Siz ne düşünüyorsunuz?- ANOFF
- Konu
- fps önerisi oyun
- Mesaj: 9
- Forum: Oyun ve DLC Tavsiyeleri
-
R
YouTube ve Netflix videolarında FPS dropu sorunu
Merhaba arkadaşlar, arkadaşımın bilgisayarında YouTube videoları olsun, Netflix olsun, bilgisayarın hafızasında yer alan videolar olsun, hepsinde FPS drobu oluyor. Aynı şey oyunlar için de geçerli. RAM, disk kontrolü yaptık ama bir şey bulamadık. Sebebi nedir sizce?- ramoncotta
- Konu
- fps video
- Mesaj: 5
- Forum: Dijital Video Platformları
-
R5 5600 ve RTX 3080 ile ARC Raiders düşük FPS sorunu
İyi Sosyaller. ARC Raiders oyununda, görüş mesafesi hariç en düşük ayarlarda oynuyorum. 1920x1080 çözünürlükte ve DLSS Kalite modunda FPS değerlerim 90-120 arası gidip geliyor. Sistem değerlerim şu şekilde: CPU Kullanımı: %70-90 GPU Kullanımı: %60-70 Bu değerler normal mi? Anladığım...- theodore bagwell
- Konu
- 3080 5600 arc fps r5 5600
- Mesaj: 5
- Forum: Sistem Performansı
-
S
R5 5600 & RTX 3060 sistemle CS2'de maksimum ms yükseliyor ve FPS düşüyor
Merhaba arkadaşlar çözümü bilen var mı? CS2'ye girdiğimde ölüm maçı veya rekabetçi fark etmeksizin FPS 300-400'lerden 50-80'lere düşüyor 3-5 dk içerisinde çık gir yapmadan düzelmiyor ve çık gir yapınca da 3-5 dk içerisinde aynı oluyor. Ekran kartı RTX 3060, işlemci R5 5600, RAM 16 GB.- spayq
- Konu
- 5600 cs2 fps r5 5600
- Mesaj: 0
- Forum: Sistem Performansı
-
PS5 Slim GTA 6 60 FPS oynatır mı?
Selamlar, PS5 Slim GTA 5 gibi GTA 6'da olacak bir performans RT modu getirip 60 FPS yapabilir miyiz? Sadece PS5 Pro mu 60 FPS oynatır?- RamKokusuSeven
- Konu
- fps gta gta 6 oynatır mı ps5 ps5 slim slim
- Mesaj: 18
- Forum: GTA VI
-
RTX 5060 & i7-14650HX ASUS TUF laptopta Forza Horizon 5'te yüksek FPS normal mi?
Merhaba. Bilgisayarımda Forza Horizon 5'te Ultra ayarlarda özellikle en çok FPS düşüren bölgeye gittiğim halde 100 FPS'in altına düşmedi. Lakin izlediğim videolarda normal yolda 120 FPS'in üstüne çıkmıyordu test edilen bilgisayarlar. Normal mi bu kadar yüksek almam garipsedim. GPU: RTX 5060 8...- Captain Skriniar
- Konu
- asus asus tuf forza fps horizon
- Mesaj: 3
- Forum: Sistem Performansı
-
Lenovo IdeaPad Slim 3 laptopun oyun performansı nasıldır?
Merhaba arkadaşlar, Kardeşime laptop arıyoruz. Bunu bulduk fiyatı yetiyor. Valorant, ETS 2 1.45, Roblox, gibi oyunlarda iş görür mü? Şu anki GT 1030 GDDR4 i5 3340 masaüstü bilgisayarımızdan iyi midir...- dark_1234
- Konu
- fps kaç laptop
- Mesaj: 14
- Forum: Sistem Performansı
-
M
Gigabyte RX 9060 XT ile Valorant düşük FPS ve fan çalışmama sorunu
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi hafta sonları diliyorum. Aşağıda cihazımın özelliklerini paylaşıyorum. Sizlerden ricam, benden daha alt bir sisteme sahip olan arkadaşım benden daha yüksek FPS alırken benim aldığım FPS Valorant'ta 250, hatta bazen 150'ye düşüyor. Sistem özelliklerime göre çok...- metmet
- Konu
- donma fps kasma lol valorant
- Mesaj: 2
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
FC24’te aşırı FPS düşüşü RAM slotu sorunu olabilir mi?
Merhaba arkadaşlar, FC25 oyununda FPS değerlerim 150–220 civarında olurken, FC24 oyununda ana menüde bile 15–20 FPS alıyorum. Oyuna girdiğimde ise FPS değeri 30–45 civarında oluyor. Ayrıca gol sevinçlerinde ciddi donma ve kasmalar meydana geliyor. Oyun ayarlarını en düşük seviyeye indirdim...- S C O
- Konu
- 30 fps fc24 fps ram sorunu
- Mesaj: 1
- Forum: Oyun Teknik Destek
-
A
i5-14400F & RTX 4070S sistemde yapılan ayarlar doğru mu?
Sistemim: i5 14400F, 4070 Super, 2x16 CL30 6000 MHz Patriot Viper Venom RAM, ASUS Prime Z790M Plus DDR5 var. Ayarlarım şu şekilde: ASUS performance enabled remove all. Performance Core ratio enabled. XMP 2 açık ReSize BAR açık. DRAM cas# latency: 30. DRAM ras# to cas# delay: 36. DRAM ras# pre...- arda24142
- Konu
- ayarlar doğru fps stabil
- Mesaj: 0
- Forum: Masaüstü Bilgisayarlar
-
PUBG'de yüksek FPS'e rağmen kasma hissi sorunu
150 üzeri FPS alıyorum ama kasıyormuş gibi bir izlenim alıyorum, nasıl düzeltebilirim?- pgup45
- Konu
- fps kasıyor kasma kasma hissi pubg
- Mesaj: 2
- Forum: Sistem Performansı