Nike veya Adidas olursa daha iyi olur.
Halı sahaya hiç gitmiyorum; dişli olmasına gerek yok.
Orta saha ve defans oynuyorum.
Çoraplı olmasını istiyorum.
Bütçem en fazla 4.000 TL.
Selam, halı saha için çivili veya çivisiz ayakkabı arıyorum. Bütçem 3 bin, ayaklarım 29-30 uzunluk, 11-12 cm'de genişlik var. Önerilerinizi bekliyorum.
Bir de aynı fiyatta arkadaşıma da hediye alacağım, 43-44 giyiyor.
Selam millet, ben 13 yaşındayım ve sağ kanatta oynuyorum. Hızlıyım, yön değiştirme konusunda iyiyim ve özellikle ara paslar ile asistlerde etkili olmayı seviyorum.
Şimdi krampon arayışındayım ve bazı konularda fikrinize ihtiyacım var:
Hangi marka ve model kramponlar hızlı kanat oyuncularına...
Selam arkadaşlar,
Ben okulda futsal ve küçük saha maçlarında defans / defansif orta saha oynuyorum. Geçen seneden beri pozisyon okuma, top kapma ve pas yapma üzerine kendimi geliştirdim. Saha küçük olduğu için hızlı ve kısa mesafeli hareketler çok önemli.
Şimdi ayağıma rahat oturacak, top...
Halı saha ve krampon var. Suni çimde oynuyorum, zemin çok iyi değil.
Krampon ile bir iki kez bileği yordum, Bilek destekli istiyorum.
Sizce hangisini alayım?
https://www.barcin.com/nike-zoom-superfly-10-acad-kylian-mbappe-fg-mg-erkek-krampon-mor-altin-dore-mor-2/...
Merhaba,
Krampon bakıyorum ama pek bilgili olmadığım için karar veremiyorum. Adidas, Predator, Nike, Vapor veya Puma Future arasında kaldım. Öneri ve bilgilendirmelerinize açığım. Teşekkür ederim...
Arkadaşlar merhaba, 5-6 yıllık nike ayakkabımın tabanı eridiği için artık dişli krampona geçme kararı aldım.
2000 TL'yi fazla geçmeyecek şekilde en iyi verim alabileceğim krampon önerilerini bekliyorum. Teşekkür ediyorum şimdiden
Merhaba, halı saha da kullanmak için krampon ayakkabı alacağım. Ucuza, işimi görecek bir krampon ayakkabı öneriniz var mı? Kaleci olarak kullanacağım. Bütçem maksimum 750 TL.
Arkadaş F50 ve Predator arasında kararsızım ama Predator daha çok hoşuma gidiyor evet fg yazıyor ama sormak istedim yine de.
https://adidas.onelink.me/ihha?pid=AppSharePDP&af_dp=adidas%3A%2F%2Fproduct%2FIF6333&af_web_dp=https%3A%2F%2Fwww.adidas.com.tr%2Ftr%2FIF6333.html
Önceki forumlarımda bahsettiğim gibi dos mevkiinde oynuyorum predator'ı beğenmiştim normalde 42 giyiyorum fakat 44 numara predator bile olmadı ne önerirsiniz? F50'nin 44 numarasını giymiştim sadece yanlardan hafif sıkıyordu ön tarafı ise hiç sıkmadı. Sizce ne yapmalıyım?