Fanlı modeller çok premium bir şey değilse etkili olmuyor. Zaten asıl amaç havalandırma çıkışlarını rahatlatmak olduğu için laptopun altı boş ve yüksek olsa yeterli.
Fanlı modeller çok premium bir şey değilse etkili olmuyor. Zaten asıl amaç havalandırma çıkışlarını rahatlatmak olduğu için laptopun altı boş ve yüksek olsa yeterli.
Ucuz olması benim de işime gelir. Geçen sene masraf ettim, değmedi. Aldığım ekipmanların yarısını kullanamayacağım.(klavye,hoparlör ve gamepad.)
@mortem.dll ve @TANTUNICIK, bende G Helper'de işlemci sıcaklık sınırı koyma yok hocam, Advanced kısmı gelmedi. Her şey güncel, eksiksiz. Neden olabilir?
Ucuz olması benim de işime gelir. Geçen sene masraf ettim, değmedi. Aldığım ekipmanların yarısını kullanamayacağım.(klavye, hoparlör ve gamepad.)
@mortem.dll ve @TANTUNICIK, bende g Helper'de işlemci sıcaklık sınırı koyma yok hocam, Advanced kısmı gelmedi. Her şey güncel, eksiksiz. Neden olabilir?