Bütçe
1.500-2.000 TL

Valla, tavsiyem Keenetic Hopper olur çünkü hem VDSL hem de fiber destekli. İleride fiber gelirse yeni modem almadan devam edersiniz, ben de öyle yapacağım. Yakın zamanda gigafiber geliyor, hiç değiştirmeden devam edeceğim.


Pahalı gelirse ve ben daha uygun istiyorum dersen de,


bunlar da olur.
 
Valla, tavsiyem Keenetic Hopper olur çünkü hem VDSL hem de fiber destekli. İleride fiber gelirse yeni modem almadan devam edersiniz, ben de öyle yapacağım. Yakın zamanda gigafiber geliyor, hiç değiştirmeden devam edeceğim.


Pahalı gelirse ve ben daha uygun istiyorum dersen de,


bunlar da olur.
Hocam, N300 aldım ama 5 GHZ desteklemiyormuş.

Hocam, 5 GHZ desteklememesi kötü bir şey değil mi? Bende siz önerdiniz diye sorgulamadan aldım. 🤣
 
Hocam, N300 aldım ama 5 GHZ desteklemiyormuş.

Hocam, 5 GHZ desteklememesi kötü bir şey değil mi? Bende siz önerdiniz diye sorgulamadan aldım. 🤣

Ama ben orada ucuz istersen diye yazmıştım. :)
Omni N300 genelde mesh kurmak için tercih ediliyor, ucuz olduğu için.
Amazon'dan aldıysan, iade et istersen; Speedster modeline geç. Evin küçükse çok sorun olmaz ama 5 GHz olsun, ya bence değiştir. Ya da paraya kıyıp şu an hali hazırda benim de kullandığım Wi-Fi 6 destekli Keenetic Hopper DSL almalısın.

Kusura bakma ya, o kadar derin bakmamıştım. :(
 
Son düzenleme:
Ama ben orada ucuz istersen diye yazmıştım. :)
Omni N300 genelde mesh kurmak için tercih ediliyor, ucuz olduğu için.
Amazon'dan aldıysan, iade et istersen; Speedster modeline geç. Evin küçükse çok sorun olmaz ama 5 GHz olsun, ya bence değiştir. Ya da paraya kıyıp şu an hali hazırda benim de kullandığım Wi-Fi 6 destekli Keenetic Hopper DSL almalısın.

Kusura bakma ya, o kadar derin bakmamıştım. :(
Hocam, 2.eli bile çok pahalı ürünün.

2.000 Tl civarına bir şey bulamaz mıyız?