Merhaba, oyun bilgisayarımda A620M H, RX 7700 XT ve 7500F var.
CS2 için 280 Hz veya 360 Hz arası bir monitör almak istiyorum ama ilk önce o FPS'i sabit almalıyım. CS2'de şu an o FPS'leri görsem de sabit alamıyorum; 7500F yetersiz kalıyor. Bunu 4.000 TL civarına satıp üzerine 8.000-10.000 TL koyup daha iyi bir işlemci almayı düşünüyorum.
Sizce o bütçelere ne alınır? Yaklaşık 12K, bilemedim 13K'ye hangi işlemci alınabilir? Temiz ikinci el de olabilir ama ilk hedefim 0 ürün.