Bütçe
15.000 TL
O fiyata sıfır telefon güzel bir şey olmaz abi ama benim gibi Yepy’den Galaxy a53 alabilirsin. Yanlış hatırlamıyorsam 14.300’e almıştım 5 ay önce ve kamerası hafızası filan çok memnunum