Kullandığım çoğu uygulama modlu. APK kullanmam gerekiyor, yani. S23+ S24 falan bu konuda iyi. iPhone'da herkes iPhone al, daha iyi Android şöyle böyle diyerek iPhone aldırmaya çalışıyorlar. Ve iPhone alırsam yurt dışı olacak.
Batarya performansı da abartıldığı kadar kötü değil yani gören de sanır 3 saat ekran süresi var. Yine 6-6.30 saat civarı ekran süresi var günü çıkarmak için yeterli.
Batarya performansı da abartıldığı kadar kötü değil yani gören de sanır 3 saat ekran süresi var. Yine 6-6.30 saat civarı ekran süresi var günü çıkarmak için yeterli.
Evet hocam adamın bataryası 500 devirde ve günde ortalama %90 kullanım ile 6 saat ekran süresi alıyor. Adam kafayı sıyırmak üzere her canı sıkıldığında şarja takıyor artık.
Bende 23+ kullanıcısı olarak 250 devirde telefonumda bu değerleri alıyorum. Exynos kullanmadan önce iyidir falan derdimde yok ya.
İşte olup mobil veri kullandığım zaman:
2.5 yıldır kullanıyorum yaklaşık 1 ay önce batarya değiştim. Oyun olarak Nikke oynuyorum sadece. Genelde Samsung Browser'dan manhwa okuyorum. Bluetooth her zaman açık akıllı saate bağlanması için.