Kullandığım çoğu uygulama modlu. APK kullanmam gerekiyor, yani. S23+ S24 falan bu konuda iyi. iPhone'da herkes iPhone al, daha iyi Android şöyle böyle diyerek iPhone aldırmaya çalışıyorlar. Ve iPhone alırsam yurt dışı olacak.
O zaman 23+ al gitsin ama batarya devrine dikkat et yüksek çıkmaz ise her türlü seni kurtaracaktır. 24 ve 24+ ise batarya konusunda hala sıkıntı.