Bütçe
19.000 TL
Kullandığım çoğu uygulama modlu. APK kullanmam gerekiyor, yani. S23+ S24 falan bu konuda iyi. iPhone'da herkes iPhone al, daha iyi Android şöyle böyle diyerek iPhone aldırmaya çalışıyorlar. Ve iPhone alırsam yurt dışı olacak.

O zaman 23+ al gitsin ama batarya devrine dikkat et yüksek çıkmaz ise her türlü seni kurtaracaktır. 24 ve 24+ ise batarya konusunda hala sıkıntı.
 
Batarya performansı da abartıldığı kadar kötü değil yani gören de sanır 3 saat ekran süresi var. Yine 6-6.30 saat civarı ekran süresi var günü çıkarmak için yeterli.
 
Batarya performansı da abartıldığı kadar kötü değil yani gören de sanır 3 saat ekran süresi var. Yine 6-6.30 saat civarı ekran süresi var günü çıkarmak için yeterli.

Oyun dahi oynamadığım günde ekran sürem böyle S23 ile. Ki arka planda çoğu şey kapalı.🫠

Screenshot_20260624_191747_Device care.webp
 
S24+'ın en az bir 6-7 saati olmalı o batarya ile. 5 saat aldığına emin misiniz?

Evet hocam adamın bataryası 500 devirde ve günde ortalama %90 kullanım ile 6 saat ekran süresi alıyor. Adam kafayı sıyırmak üzere her canı sıkıldığında şarja takıyor artık.

Bende 23+ kullanıcısı olarak 250 devirde telefonumda bu değerleri alıyorum. Exynos kullanmadan önce iyidir falan derdimde yok ya.


Screenshot_20260624_193052_Device care.webp
 
Son düzenleme: