Bütçe
3.500 TL

Xauses

Uzman
Katılım
26 Temmuz 2024
Mesajlar
36
Beğeniler
5
Şu anda güncel olarak 2 3 yıldır kullandığım G733'ün sesinin az olduğunu fark ettim sizce IEM’e geçmek daha mı mantıklı olur? Harici mikrofon alınmalı mı? Ses kartı mevzusu falan var ayrıntılı açıklarsanız çok sevinirim.
 
Şu anda güncel olarak 2 3 yıldır kullandığım G733'ün sesinin az olduğunu fark ettim sizce IEM’e geçmek daha mı mantıklı olur? Harici mikrofon alınmalı mı? Ses kartı mevzusu falan var ayrıntılı açıklarsanız çok sevinirim.
IEM'ler daha iyi kablosuz oyuncu kulaklıklarından 2000-3500 tlye alıcağın kulak üstü muhtemelen G733'ten daha kötüdür, Truthear Zero Blue veya Red almani öneririm. Red daha doğal bir sese sahip fakat Blue oyun icin daha iyi, ama Redi Equilazer ile halledersen Blue seviyesine çıkabilirsin oyunda.
 
IEM'ler daha iyi kablosuz oyuncu kulaklıklarından 2000-3500 TL'ye alıcağın kulak üstü muhtemelen G733'ten daha kötüdür, Truthear Zero Blue veya red almanı öneririm. Red daha doğal bir sese sahip fakat blue oyun icin daha iyi ama redi equilazer ile halledersen blue seviyesine çıkabilirsin oyunda.

Redi o bahsettiğin equilazer ayarını nasıl yaparım, aldıktan sonra elimde patlamasın. Cevap için teşekkürler sonlara doğru sorduğum ses kartı mevzusunda vesaire bilgin var mı?
 
Sanırım bu iki kulaklığında mikrofonu yokmuş ekstra mikrofon da gerektiği için bütçeyi 2500'e çekebiliriz(tabii eğer 3500'e mikrofonlu varsa orası ayrı)
 
Hocam ikisi arasında tam olarak ne fark var bir de EW300'ün 3 tane varayantı var hbb DSP falan yazıyor onlar nedir bilginiz var mı https://www.linsoul.com/products/simgot-ew300?variant=45798828277977 ve bunları TR'ye getirebilir miyim? Kaça patlar?
EM6L üst model. EW300 kısılmış model. EW300'ü almayı düşünüyorsanız buradan alın. Standart modeli almanız yeterli olur. HBB versiyonu daha basslı. DSP modelinde mikrofon var ama ucu Type-C.

Ayrıca şu konudaki işlemleri yapın.

 
Hocam G733'ten EW300'e geçmeye değer mi? Türkiye'den alabileceğim G733'ten iyi bir IEM var mı? Gümrükle uğraşmak istemiyorum.

EM6l üst model. EW300 kısılmış model. EW300'ü almayı düşünüyorsanız buradan alın. Standart modeli almanız yeterli olur. Hbb versiyonu daha basslı. DSP modelinde mikrofon var ama ucu Type-C.

Ayrıca şu konudaki işlemleri yapın.