Detaylar
Kim cevapladı?- Bütçe
- 3.500 TL
Shock Blast
Uzman
- Katılım
- 29 Ocak 2025
- Mesajlar
- 377
- Beğeniler
- 198
IEM'ler daha iyi kablosuz oyuncu kulaklıklarından 2000-3500 tlye alıcağın kulak üstü muhtemelen G733'ten daha kötüdür, Truthear Zero Blue veya Red almani öneririm. Red daha doğal bir sese sahip fakat Blue oyun icin daha iyi, ama Redi Equilazer ile halledersen Blue seviyesine çıkabilirsin oyunda.Şu anda güncel olarak 2 3 yıldır kullandığım G733'ün sesinin az olduğunu fark ettim sizce IEM’e geçmek daha mı mantıklı olur? Harici mikrofon alınmalı mı? Ses kartı mevzusu falan var ayrıntılı açıklarsanız çok sevinirim.
Xauses
Uzman
- Katılım
- 26 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 36
- Beğeniler
- 5
IEM'ler daha iyi kablosuz oyuncu kulaklıklarından 2000-3500 TL'ye alıcağın kulak üstü muhtemelen G733'ten daha kötüdür, Truthear Zero Blue veya red almanı öneririm. Red daha doğal bir sese sahip fakat blue oyun icin daha iyi ama redi equilazer ile halledersen blue seviyesine çıkabilirsin oyunda.
Redi o bahsettiğin equilazer ayarını nasıl yaparım, aldıktan sonra elimde patlamasın. Cevap için teşekkürler sonlara doğru sorduğum ses kartı mevzusunda vesaire bilgin var mı?
- Katılım
- 13 Haziran 2024
- Mesajlar
- 14.014
- Makaleler
- 23
- Çözümler
- 45
- Beğeniler
- 16.548
Bütçe çıkarsa SIMGOT EM6L. Çıkmazsa SIMGOT EW300 önerim olur yurt dışından.
Xauses
Uzman
- Katılım
- 26 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 36
- Beğeniler
- 5
Bütçe çıkarsa sımgot EM6l. Çıkmazsa sımgot EW300 önerim olur yurt dışından.
Hocam ikisi arasında tam olarak ne fark var bir de EW300'ün 3 tane varayantı var hbb DSP falan yazıyor onlar nedir bilginiz var mı https://www.linsoul.com/products/simgot-ew300?variant=45798828277977 ve bunları TR'ye getirebilir miyim? Kaça patlar?
- Katılım
- 13 Haziran 2024
- Mesajlar
- 14.014
- Makaleler
- 23
- Çözümler
- 45
- Beğeniler
- 16.548
EM6L üst model. EW300 kısılmış model. EW300'ü almayı düşünüyorsanız buradan alın. Standart modeli almanız yeterli olur. HBB versiyonu daha basslı. DSP modelinde mikrofon var ama ucu Type-C.Hocam ikisi arasında tam olarak ne fark var bir de EW300'ün 3 tane varayantı var hbb DSP falan yazıyor onlar nedir bilginiz var mı https://www.linsoul.com/products/simgot-ew300?variant=45798828277977 ve bunları TR'ye getirebilir miyim? Kaça patlar?
Ayrıca şu konudaki işlemleri yapın.
Shenzhenaudio.com'dan IEM alacaksanız bu yazıyı okuyun. Öncelikle Shenzhenaudio'dan IEM aldıktan sonra Shenzhenaudio'ya mailden iletişime geçip fiyatı düşük göstermelerini istediğiniz zaman gümrükten geçiyor. Şunu yazabilirsiniz mail olarak: "Hello, I bought an IEM. Can you show the price as 12 dollars and send it via YunExpress?". Sonra sizden ID yani kimlik numarası isteyecekler. Kimlik numaranızı gelen yanıtta mail olarak atın. Ek olarak sizden track order number dediğimiz bir kod isteyecekler onu da verdiğiniz zaman sipariş Türkiye'ye gelir.
- Simon
- alışveriş nasıl shenzhenaudio yapılır
- Mesaj: 3
- Forum: Web ve Mağazadan Alışveriş
Xauses
Uzman
- Katılım
- 26 Temmuz 2024
- Mesajlar
- 36
- Beğeniler
- 5
Hocam G733'ten EW300'e geçmeye değer mi? Türkiye'den alabileceğim G733'ten iyi bir IEM var mı? Gümrükle uğraşmak istemiyorum.
EM6l üst model. EW300 kısılmış model. EW300'ü almayı düşünüyorsanız buradan alın. Standart modeli almanız yeterli olur. Hbb versiyonu daha basslı. DSP modelinde mikrofon var ama ucu Type-C.
Ayrıca şu konudaki işlemleri yapın.
Shenzhenaudio.com'dan IEM alacaksanız bu yazıyı okuyun. Öncelikle Shenzhenaudio'dan IEM aldıktan sonra Shenzhenaudio'ya mailden iletişime geçip fiyatı düşük göstermelerini istediğiniz zaman gümrükten geçiyor. Şunu yazabilirsiniz mail olarak: "Hello, I bought an IEM. Can you show the price as 12 dollars and send it via YunExpress?". Sonra sizden ID yani kimlik numarası isteyecekler. Kimlik numaranızı gelen yanıtta mail olarak atın. Ek olarak sizden track order number dediğimiz bir kod isteyecekler onu da verdiğiniz zaman sipariş Türkiye'ye gelir.
- Simon
- alışveriş nasıl shenzhenaudio yapılır
- Mesaj: 3
- Forum: Web ve Mağazadan Alışveriş
Benzer konular
- Mesaj
- 0
- Görüntüleme
- 92