Şu anda güncel olarak 2 3 yıldır kullandığım G733'ün sesinin az olduğunu fark ettim sizce IEM’e geçmek daha mı mantıklı olur? Harici mikrofon alınmalı mı? Ses kartı mevzusu falan var ayrıntılı açıklarsanız çok sevinirim.
Şu anda güncel olarak 2 3 yıldır kullandığım G733'ün sesinin az olduğunu fark ettim sizce IEM’e geçmek daha mı mantıklı olur? Harici mikrofon alınmalı mı? Ses kartı mevzusu falan var ayrıntılı açıklarsanız çok sevinirim.
IEM'ler daha iyi kablosuz oyuncu kulaklıklarından 2000-3500 tlye alıcağın kulak üstü muhtemelen G733'ten daha kötüdür, Truthear Zero Blue veya Red almani öneririm. Red daha doğal bir sese sahip fakat Blue oyun icin daha iyi, ama Redi Equilazer ile halledersen Blue seviyesine çıkabilirsin oyunda.
IEM'ler daha iyi kablosuz oyuncu kulaklıklarından 2000-3500 TL'ye alıcağın kulak üstü muhtemelen G733'ten daha kötüdür, Truthear Zero Blue veya red almanı öneririm. Red daha doğal bir sese sahip fakat blue oyun icin daha iyi ama redi equilazer ile halledersen blue seviyesine çıkabilirsin oyunda.
Redi o bahsettiğin equilazer ayarını nasıl yaparım, aldıktan sonra elimde patlamasın. Cevap için teşekkürler sonlara doğru sorduğum ses kartı mevzusunda vesaire bilgin var mı?
Sanırım bu iki kulaklığında mikrofonu yokmuş ekstra mikrofon da gerektiği için bütçeyi 2500'e çekebiliriz(tabii eğer 3500'e mikrofonlu varsa orası ayrı)
EM6L üst model. EW300 kısılmış model. EW300'ü almayı düşünüyorsanız buradan alın. Standart modeli almanız yeterli olur. HBB versiyonu daha basslı. DSP modelinde mikrofon var ama ucu Type-C.
Shenzhenaudio.com'dan IEM alacaksanız bu yazıyı okuyun. Öncelikle Shenzhenaudio'dan IEM aldıktan sonra Shenzhenaudio'ya mailden iletişime geçip fiyatı düşük göstermelerini istediğiniz zaman gümrükten geçiyor. Şunu yazabilirsiniz mail olarak: "Hello, I bought an IEM. Can you show the price as 12 dollars and send it via YunExpress?". Sonra sizden ID yani kimlik numarası isteyecekler. Kimlik numaranızı gelen yanıtta mail olarak atın. Ek olarak sizden track order number dediğimiz bir kod isteyecekler onu da verdiğiniz zaman sipariş Türkiye'ye gelir.
EM6l üst model. EW300 kısılmış model. EW300'ü almayı düşünüyorsanız buradan alın. Standart modeli almanız yeterli olur. Hbb versiyonu daha basslı. DSP modelinde mikrofon var ama ucu Type-C.
Shenzhenaudio.com'dan IEM alacaksanız bu yazıyı okuyun. Öncelikle Shenzhenaudio'dan IEM aldıktan sonra Shenzhenaudio'ya mailden iletişime geçip fiyatı düşük göstermelerini istediğiniz zaman gümrükten geçiyor. Şunu yazabilirsiniz mail olarak: "Hello, I bought an IEM. Can you show the price as 12 dollars and send it via YunExpress?". Sonra sizden ID yani kimlik numarası isteyecekler. Kimlik numaranızı gelen yanıtta mail olarak atın. Ek olarak sizden track order number dediğimiz bir kod isteyecekler onu da verdiğiniz zaman sipariş Türkiye'ye gelir.