Telefonun asıl amacı bizi bağlantıda tutmak değilse SIM kartınızı çıkarıp çekmecenizde saklayabilirsiniz.Asıl amacı oyun oynatmak olan telefonlar da var ona bakarsak, ayrıca telefonun amacı hücresel veri üzerinden sizi bağlantıda tutmak değil![]()
Telefonun asıl amacı bizi bağlantıda tutmak değilse SIM kartınızı çıkarıp çekmecenizde saklayabilirsiniz.Asıl amacı oyun oynatmak olan telefonlar da var ona bakarsak, ayrıca telefonun amacı hücresel veri üzerinden sizi bağlantıda tutmak değil![]()
Asıl eleştirdiğim kısım bu değil. iPhone 13 şu an eskimeye başlayan, emeklilik için aday bir telefon. Elinde iPhone 13 varsa 2-3 sene daha idare edersin eyvallah ama yeni telefon olarak geçilmez.
Gözlerim sağlam merak etmeyin hocam. Eleştirdiğim yeri siz de okursanız haklı olduğumu göreceksiniz. Gözlerimde bir problem bulunmamakta.
Telefonun asıl amacı bizi bağlantıda tutmak değilse SIM kartınızı çıkarıp çekmecenizde saklayabilirsiniz.