Bütçe
20.000-25.000 TL
Asıl eleştirdiğim kısım bu değil. iPhone 13 şu an eskimeye başlayan, emeklilik için aday bir telefon. Elinde iPhone 13 varsa 2-3 sene daha idare edersin eyvallah ama yeni telefon olarak geçilmez.

Gözlerim sağlam merak etmeyin hocam. Eleştirdiğim yeri siz de okursanız haklı olduğumu göreceksiniz. Gözlerimde bir problem bulunmamakta.

Evet eskimedi? Hala güzel bir telefon kendisi.

Telefonun asıl amacı bizi bağlantıda tutmak değilse SIM kartınızı çıkarıp çekmecenizde saklayabilirsiniz.

Niye bu kadar uç örnekler veriyorsunuz? O zaman PS3 20 yıl sonra bile oyunları kasmadan oynatıyorsa telefon bilgisayar tablet ne varsa çöpe atıp PS3 alın, onu oynayın.
 
Evet eskimedi? Hala güzel bir telefon kendisi.
Güzel mi değil mi tartışılır. Kendisi kronik ısınma problemli bir cihaz olduğundan pili de bir o kadar çabuk yaşlanıyor. Normalde "fakir iPhone'u" denilen model iPhone 11 iken şuan iPhone 13 oldu. Yeni mi? Hayır çünkü piyasaya çıkalı 5 yıl oldu ve güncelleme desteği birkaç yıl sonra sona erecek.

Sıfır kapalı kutu bulunabilir mi peki? Hayır. Diyelim ki buldun, telefon kutudan %70 pil sağlığı ile çıkacak zaten onu değiştirmek için içini açtığın zaman sıfır olmasının anlamı kalmıyor.

Niye bu kadar uç örnekler veriyorsunuz? O zaman PS3 20 yıl sonra bile oyunları kasmadan oynatıyorsa telefon bilgisayar tablet ne varsa çöpe atıp PS3 alın, onu oynayın.
İşte asıl sorun burada. PS3 hala oyunları sorunsuz oynatıyor ama güncel oyunları oynatıyor mu peki? Konsollar güncel kalmasalar bile kullanılabilir ancak güncel olmayan bir telefon bazı uygulamalarda sorun çıkarabilir. Ayrıca cihazda bir bug olduğunda sonraki güncelleme ile düzeleceğini de umut edemeyeceksiniz :)

Niye bu kadar uç örnekler veriyorsunuz?
Kendiniz demediniz mi "telefonun asıl amacı sizi bağlantıda tutmak değil" diye? Graham bell telefonu sen oyun oyna diye mi buldu yoksa insanları araman için mi? Telefonun asıl amacı "Alo" demektir ki oyunculara SIM Kart girişi olmayan bir POCO da versen almayacaklardır çünkü oyuncu da olsan o telefon arama yapmıyorsa işe yaramayacağını bilirsin.