AOC Q27G4ZR 2K 240Hz IPS bir monitör, ben de kullanıyorum; gayet memnunum. 11K civarına satılıyor güncel olarak. Şahsen IPS panel için 15K üstüne çıkmanı pek önermem. O bütçe sonrası OLED çok daha mantıklı olur.
Kronik olduğunu sanmıyorum fakat bazı kişiler CW tarzı cızırtı sesi gelebildigini dile getirmiş. Bende mesela hiç yok. Benzer şekilde ışık sızması hiç yok, IPS glow nispeten homojen, tepki süresi oldukça iyi rekabetçi odaklı oynuyorum daha hiç üzmedi. Renk gamutu vs. şahsen benim beklentimi karşıladı. Şans faktörüdür yirminci günde bi tane ölü piksel oluştu; ona da çok takılmamak lazım elektronik şans işi. Gözüme çarpan başka bir kusuru yok.Teşekkür ederim. Bu modelin herhangi bir kronik sıkıntısı var mıdır?