CivcikSeverim
Uzman
Herkese selam,
Steam indirim dönemi başladı bir sepet yapacağım. Şu an 32 dolar bütçem var, en fazla 50-60 dolara çıkarabilirim.
Aklımda tek God of War: Ragnarok var sizce bu fiyata değer mi?
Strateji ve souls oyunlarını kesinlikle sevmiyorum, lütfen önermeyin ayrıca sistem sıkıntımda yok. Ne eklemeliyim? Şimdiden teşekkürler.
Steam indirim dönemi başladı bir sepet yapacağım. Şu an 32 dolar bütçem var, en fazla 50-60 dolara çıkarabilirim.
Aklımda tek God of War: Ragnarok var sizce bu fiyata değer mi?
Strateji ve souls oyunlarını kesinlikle sevmiyorum, lütfen önermeyin ayrıca sistem sıkıntımda yok. Ne eklemeliyim? Şimdiden teşekkürler.