RX 7700 XT kullanıyorum 7 aydır hiçbir oyunu adam gibi yağ gibi akarak oynayamadım biliyor musun? İnternette çözümüde yok e dedim belki bende bir sorun vardır Reddit'te gezdim bir de ne göreyim, bu sorunu yaşayan tek ben değilmişim! Konu sahibinin eski konularına bakın bir o da RX 7700 XT kullanmış ve birçoğu oyunda sorun yaşamış, bu sorunu yaşyanların neredeyse hepsi NVIDIA geçerek çözmüş, internette yazana görede RX70.. Serisi için yapılacak hiçbir şey yokmuş. NVIDIA fanboyu muyum şimdi ben?