Arkadaş zaten bu kartı değiştirmiş, bende de bu var ve bu RX 7700 XT'yi çöpe atacağım maalesef.
Bilmiyorum hocam sağ olun, AMD çöpünün NVIDIA'dan daha iyi olduğunu bilmiyordum kusura bakmayın ee takıla takıla oyun oynar artık RX 7800 XT ile.
Niye takıla takıla oynasın NVIDIA fanboycum? RX 6900 XT kullandım aktif olarak RX6700 kullanıyorum en ufak bir sorun yok. RX 6500 XT ile Uncharted 4 bile bitirdim bana mısın demedi. Boş fanboyluk yapmaya gerek yok neymiş AMD çöpmüş