Arkadaş zaten bu kartı değiştirmiş, bende de bu var ve bu RX 7700 XT'yi çöpe atacağım maalesef.

Bilmiyorum hocam sağ olun, AMD çöpünün NVIDIA'dan daha iyi olduğunu bilmiyordum kusura bakmayın ee takıla takıla oyun oynar artık RX 7800 XT ile.

Niye takıla takıla oynasın NVIDIA fanboycum? RX 6900 XT kullandım aktif olarak RX6700 kullanıyorum en ufak bir sorun yok. RX 6500 XT ile Uncharted 4 bile bitirdim bana mısın demedi. Boş fanboyluk yapmaya gerek yok neymiş AMD çöpmüş :D
 
Niye takıla takıla oynasın NVIDIA fanboycum? RX 6900 XT kullandım aktif olarak RX6700 kullanıyorum en ufak bir sorun yok. RX 6500 XT ile Uncharted 4 bile bitirdim bana mısın demedi. Boş fanboyluk yapmaya gerek yok neymiş AMD çöpmüş :D
RX7700XT kullanıyorum 7 aydır hiç bir oyunu adam gibi yağ gibi akarak oynayamadım biliyor musun ? internette çözümüde yok e dedim belki bende bir sorun vardır redditte gezdim bir de ne göreyim , bu sorunu yaşayan tek ben değilmişim ! Konu sahibinin eski konularına bakın bi o da RX7700XT kullanmış ve bir çoğu oyunda sorun yaşamış, bu sorunu yaşyanların neredeyse hepsi nvidia geçerek çözmüş, internette yazana görede RX70.. serisi için yapılacak hiç bir şey yokmuş. NVIDIA Fanboyumuyum şimdi ben ?
 
RX 7700 XT kullanıyorum 7 aydır hiçbir oyunu adam gibi yağ gibi akarak oynayamadım biliyor musun? İnternette çözümüde yok e dedim belki bende bir sorun vardır Reddit'te gezdim bir de ne göreyim, bu sorunu yaşayan tek ben değilmişim! Konu sahibinin eski konularına bakın bir o da RX 7700 XT kullanmış ve birçoğu oyunda sorun yaşamış, bu sorunu yaşyanların neredeyse hepsi NVIDIA geçerek çözmüş, internette yazana görede RX70.. Serisi için yapılacak hiçbir şey yokmuş. NVIDIA fanboyu muyum şimdi ben?

Kaç tane arkadaşım 7700XT kullanıyor, kaç tane sistem önerisi isteyen arkadaşa 7700XT aldırdık hiçbiri sorun yaşamadı. Ben neden her oyunu yağ gibi oynuyorum RX6700 ile peki? Ya da neden arkadaşlarım sorun yaşamıyor? NVIDIA sorunsuz gibi konuşuyorsun.
 
Kaç tane arkadaşım 7700XT kullanıyor, kaç tane sistem önerisi isteyen arkadaşa 7700XT aldırdık hiçbiri sorun yaşamadı. Ben neden her oyunu yağ gibi oynuyorum RX6700 ile peki? Ya da neden arkadaşlarım sorun yaşamıyor? NVIDIA sorunsuz gibi konuşuyorsun.
Ne oynuyorlar arkadaşların o kart ile ? Ben belkide en kötü sistemlerin bile güzel oynattığı valorantta yaşıyorum sorunu he sadece valorant değil ha roblox ya çocuk oyunu onda bile deli takılmalar oluyor.

Bende onu anlamıyorum siz RX6700 ile akıcı oynar ben niye 7700xt ile kötü performans alıyorum çözümünü bilen de yok bir şeyde yapmadık karta aldığımdan beri böyle biosda ne değiştirsem aynı ?
 
Ne oynuyorlar arkadaşların o kart ile? Ben belki de en kötü sistemlerin bile güzel oynattığı Valorant'ta yaşıyorum sorunu he sadece Valorant değil ha Roblox'ya çocuk oyunu onda bile deli takılmalar oluyor.

Bende onu anlamıyorum siz RX6700 ile akıcı oynar ben niye 7700XT ile kötü performans alıyorum çözümünü bilen de yok bir şeyde yapmadık karta aldığımdan beri böyle BIOS'da ne değiştirsem aynı?

Her türlü oyunu oynuyorlar. Çoğunluk Valorant fakat her türlü hikayeli oyunu oynayıp bitirdiler hiçbiri sorun yaşamadı.