3.000-3.500 TL'ye %75 manyetik klavye önerisi

Bütçe
3.000-3.500 TL

cengizovic

Üyecik
Katılım
23 Haziran 2026
Mesajlar
5
Beğeniler
1
Merhaba, 3-4 gündür klavye arayışı içerisindeyim. Elimdeki Razer klavye bozulunca klavye arayışına girdim. Öncelikle Leobog Hi75C alacaktım fakat sonra sık sık CS2 oynadığım için ve çoğu CS2 oyuncusu da manyetik klavye kullandığı için, manyetik klavye almaya karar verdim. Ayrıca günlük kullanımda önemli benim için. Yani sık sık yazı ve tez yazacağım için yazma hissiyatı da bir tık önemli. Uzun vadeli bir klavye arıyorum.

Denk geldiğim modeller; VGN Neon 75, Gameraider K1 HE bu modeller şu an bütçeme uyuyor ama kararsız kaldım. VGN övülüyor ama RGB aydınlatması çok zayıf diyorlar. Gece görüşüm biraz sıkıntılı olduğu için RGB harf aydınlatması önemli benim için. Daha önce hiç manyetik klavye kullanmadım. Çok kararsız kaldım. Bütçem de kısıtlı aslında biraz zorluyorum ve taksitli alıyorum. Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum ve farklı modeller de önerebilirsiniz.
 
W75 Uzun zamandır kullanıyorum, çok iyi bir klavye alabilirsen bunu öneririm.
 
Bu resmi gördüm hocam yetersiz gibi, karanlıkta sanki harfler tam gözükmez gibi duruyor açıkçası ondan tereddüt ettim. Hani ilerde pudding keycaps alıp takayım diyorum ona da ekstradan para vermiş olacağım. Gameraider K1 HE biraz net RGB aydınlatması bir de knob özelliği olması da çabası.
 

K1 HE'ninde RGB'si iyi değilki sadece ışık harflerin içinden geçiyor ayrıca KNOB özelliklerini driverdan atayabiliyorsunuz. VGN daha iyi bir klavye.
 
Fiyatı pahalı biraz. Bütçemi aşıyor. Bu klavye hakkında da birkaç olumsuz yorum okumuştum. Bütçemi aştığı için hiç araştırmadım.

K1 HE'ninde RGB'si iyi değilki sadece ışık harflerin içinden geçiyor ayrıca KNOB özelliklerini driverdan atayabiliyorsunuz. VGN daha iyi bir klavye.
Evet hocam onu kast ettim. Keycaps harfleri geçirdiği için birde sağ üstteki yuvarlak düğmeyi kast ettim. Aslında VGN Neon modelinin ''Midnight Black'' modelinin harfleri geçirgen, stokta olsaydı hiç düşünmeden alırdım.
 
Son düzenleme:
K1 HE alın o zaman kötü klavye değil.
Yani düşünüyorum hocam, acaba VGN Neon 75 için bir keycaps takımı önerebilir misiniz hocam? Onu da değerlendirmek isterim. Eğer keycaps takımı uygun olursa belki klavyeyi aldıktan 1-2 ay sonra alabilirim öyle tamamlayabilirim. Sanırım bir de klavyelerde farklı olarak güney, kuzey yönlü muhabbeti varmış. Emin olamadım.
 
Son düzenleme:


 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…