cengizovic
Üyecik
- Katılım
- 23 Haziran 2026
- Mesajlar
- 5
- Beğeniler
- 1
Merhaba, 3-4 gündür klavye arayışı içerisindeyim. Elimdeki Razer klavye bozulunca klavye arayışına girdim. Öncelikle Leobog Hi75C alacaktım fakat sonra sık sık CS2 oynadığım için ve çoğu CS2 oyuncusu da manyetik klavye kullandığı için, manyetik klavye almaya karar verdim. Ayrıca günlük kullanımda önemli benim için. Yani sık sık yazı ve tez yazacağım için yazma hissiyatı da bir tık önemli. Uzun vadeli bir klavye arıyorum.
Denk geldiğim modeller; VGN Neon 75, Gameraider K1 HE bu modeller şu an bütçeme uyuyor ama kararsız kaldım. VGN övülüyor ama RGB aydınlatması çok zayıf diyorlar. Gece görüşüm biraz sıkıntılı olduğu için RGB harf aydınlatması önemli benim için. Daha önce hiç manyetik klavye kullanmadım. Çok kararsız kaldım. Bütçem de kısıtlı aslında biraz zorluyorum ve taksitli alıyorum. Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum ve farklı modeller de önerebilirsiniz.
Denk geldiğim modeller; VGN Neon 75, Gameraider K1 HE bu modeller şu an bütçeme uyuyor ama kararsız kaldım. VGN övülüyor ama RGB aydınlatması çok zayıf diyorlar. Gece görüşüm biraz sıkıntılı olduğu için RGB harf aydınlatması önemli benim için. Daha önce hiç manyetik klavye kullanmadım. Çok kararsız kaldım. Bütçem de kısıtlı aslında biraz zorluyorum ve taksitli alıyorum. Öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum ve farklı modeller de önerebilirsiniz.