Dostlar selam öncelikle. İthalatçı garantili bir şekilde yanında 2 tane kolla PS5 Pro alınır mı bu paraya? Üniversiteye gideceğim rahat olur mu? Normalde masaüstü PC toplayıp yanına uygun yollu bir laptop alacaktım fakat aklıma PS5 Pro + orta halli (FPS oyunları açacak) bir laptop alma fikri geldi.
Küçüklükten beri bir konsol hayalim vardı, hep masaüstü kullandım. Konsolcu arkadaşlar bu paraya değer mi ya da konsol devri artık kapanıyor mu? Çünkü PS exclusive oyunlarının hepsi artık PC'ye de geliyor. Artı olarak PS Store'da oyun fiyatları dudak uçuklatacak cinsten. Yorumunuz nedir?
Amacın GTA 6 değilse önermem, Xbox Series X oyun oynama deneyimi konusunda Gamepass ile çok daha avantajlı, PS5 Pro almanın şuan cidden bir olayı yok, sadece lüks yani.
Xbox'un mağazasının ucuzluğundan cidden bahsetmeme bile gerek yok...
Yurtda kalacaksan PS5 Pro çöp olur hocam. Ayrıca daha önce hiç Sony oyunlarını oynamadıysanız kütüphanesi sizi memnun eder. Ama laptop kadar asla iyi olmaz. Ayrıca PlayStation'un en boş dönemi PS5 dönemi hiç oyun yok diyebilirim. Ama özel evde tek kalacağım dersen bilemem dediğim gibi PS4 oyunlarını deneyimlemek için güzel ama PS4 vardı Full oynadıysan xboxs daha iyi.
Yurtda kalacaksan PS5 Pro çöp olur hocam. Ayrıca daha önce hiç Sony oyunlarını oynamadıysanız kütüphanesi sizi memnun eder. Ama laptop kadar asla iyi olmaz. Ayrıca PlayStation'un en boş dönemi PS5 dönemi hiç oyun yok diyebilirim. Ama özel evde tek kalacağım dersen bilemem dediğim gibi PS4 oyunlarını deneyimlemek için güzel ama PS4 vardı Full oynadıysan xboxs daha iyi.
Evet, adam akıllı exclusive oyun hiç yok. Ondan dolayı cayadabilirim. PS sırf şu yüzden birçok aktif kullanıcısını ve benim gibi potansiyel kullanıcısını kaybediyor bence.
Evet, adam akıllı exclusive oyun hiç yok. Ondan dolayı cayadabilirim. PS sırf şu yüzden birçok aktif kullanıcısını ve benim gibi potansiyel kullanıcısını kaybediyor.
The Last of Us Part II ve Spider-Man 2 harici hepsini oynadım PC'den.
Evet, adamakıllı exclusive oyun hiç yok. Ondan dolayı cayadabilirim. PS sırf şu yüzden birçok aktif kullanıcısını ve benim gibi potansiyel kullanıcısını kaybediyor.
Aynen bende PS4 Slim vardı bayağı sömürdüm oyunlar PS5 için heyecanlıdım vazgeçtim. Xboxs alacaktım ama oyunları PC çıkında 3 yıllık Game Pass aldım çatır çatır oradan oynuyorum hele bu sene Game Pass bayağı coştu fiyat politikasıda Sony göre inanılmaz uygun düşüyor. Şunu da not düşersek bir haber okudum xboxs Steam ile anlaşmış bir tür konsol çıkartacak Steam klasörüne oradan erişip oynaya bileceksin bir tür dönüştürücü üzerinde çalışıyorlarmış.
Aynen bende PS4 Slim vardı bayağı sömürdüm oyunlar PS5 için heyecanlıdım vazgeçtim. Xboxs alacaktım ama oyunları PC çıkında 3 yıllık Game Pass aldım çatır çatır oradan oynuyorum hele bu sene Game Pass bayağı coştu fiyat politikasıda Sony göre inanılmaz uygun düşüyor. Şunu da not düşersek bir haber okudum xboxs Steam ile anlaşmış bir tür konsol çıkartacak Steam klasörüne oradan erişip oynaya bileceksin bir tür dönüştürücü üzerinde çalışıyorlarmış.
Fiyatlar aşırı pahalı hocam dediğiniz gibi. Spiderman 2 en basitinden 2000TL. PC'de tonla alternatif var o konuda şimdi girmeyeyim. Konsolun rahatlığı cezbediyo beni sadece.