Bütçe
4.000 TL
Maalesef hocam o kadar çıkmıyor. Maks 3000 TL çıkıyor. Alacağım klavyeyi de 3-4 ay taksitli şekilde alacağım.
Gameraider alabilirsiniz, o halde sunduğu özellikler gayet iyi. Daha üst bütçelerde VGN ve ATK RS7 Air daha iyi bir seçenekti eskiden ama üst bütçelere çıkarsanız ipi QBZ 75 şu an en mantıklısı.

Ying75 aldım hocam.

Plastik kasa önemsemiyorsan gameraider K1 he al ya da RS7 Air yani performanslarını bilmiyorum ama gameraider hissi güzel açıkçası.

Gameraider 5 katmanlı yalıtım, güzel Switch'ler ve güzel kasa kalitesi gibi avantajları var. Alternatif olarak VGN'ye yine bakılabilir; ben daha çok kendi göz ve ses estetiğime göre tercihimi yapardım muhtemelen.
 
Son düzenleme:
Gameraider alabilirsiniz, o halde sunduğu özellikler gayet iyi. Daha üst bütçelerde VGN ve ATK RS7 Air daha iyi bir seçenekti eskiden ama üst bütçelere çıkarsanız ipi QBZ 75 şu an en mantıklısı.



Gameraider 5 katmanlı yalıtım, güzel Switch'ler ve güzel kasa kalitesi gibi avantajları var. Alternatif olarak VGN'ye yine bakılabilir; ben daha çok kendi göz ve ses estetiğime göre tercihimi yapardım muhtemelen.
Ben gidip denedim gayet tok bir sesi var gameraiderin 2-3k’ya güzel bir klavye açıkçası bir klavyeye 10l verilmez benim gibi.
 
Ben gidip denedim gayet tok bir sesi var gameraiderin 2-3k’ya güzel bir klavye açıkçası bir klavyeye 10l verilmez benim gibi.
Tamamen bir insanın bütçesiyle ve klavyeden beklentisiyle ilgili. Ben ipi Qbz 75 alıp kurtulurdum; manyetik alacaksam fazlası benim durumum için elverişli değil.