Bütçe
4.000 TL
Maalesef hocam o kadar çıkmıyor. Maks 3000 TL çıkıyor. Alacağım klavyeyi de 3-4 ay taksitli şekilde alacağım.
Gameraider alabilirsiniz, o halde sunduğu özellikler gayet iyi. Daha üst bütçelerde VGN ve ATK RS7 Air daha iyi bir seçenekti eskiden ama üst bütçelere çıkarsanız ipi QBZ 75 şu an en mantıklısı.

Ying75 aldım hocam.

Plastik kasa önemsemiyorsan gameraider K1 he al ya da RS7 Air yani performanslarını bilmiyorum ama gameraider hissi güzel açıkçası.

Gameraider 5 katmanlı yalıtım, güzel Switch'ler ve güzel kasa kalitesi gibi avantajları var. Alternatif olarak VGN'ye yine bakılabilir; ben daha çok kendi göz ve ses estetiğime göre tercihimi yapardım muhtemelen.
 
Son düzenleme:
Gameraider alabilirsiniz, o halde sunduğu özellikler gayet iyi. Daha üst bütçelerde VGN ve ATK RS7 Air daha iyi bir seçenekti eskiden ama üst bütçelere çıkarsanız ipi QBZ 75 şu an en mantıklısı.



Gameraider 5 katmanlı yalıtım, güzel Switch'ler ve güzel kasa kalitesi gibi avantajları var. Alternatif olarak VGN'ye yine bakılabilir; ben daha çok kendi göz ve ses estetiğime göre tercihimi yapardım muhtemelen.
Ben gidip denedim gayet tok bir sesi var gameraiderin 2-3k’ya güzel bir klavye açıkçası bir klavyeye 10l verilmez benim gibi.
 
Ben gidip denedim gayet tok bir sesi var gameraiderin 2-3k’ya güzel bir klavye açıkçası bir klavyeye 10l verilmez benim gibi.
Tamamen bir insanın bütçesiyle ve klavyeden beklentisiyle ilgili. Ben ipi Qbz 75 alıp kurtulurdum; manyetik alacaksam fazlası benim durumum için elverişli değil.
 
Gameraider alabilirsiniz, o halde sunduğu özellikler gayet iyi. Daha üst bütçelerde VGN ve ATK RS7 Air daha iyi bir seçenekti eskiden ama üst bütçelere çıkarsanız ipi QBZ 75 şu an en mantıklısı.



Gameraider 5 katmanlı yalıtım, güzel Switch'ler ve güzel kasa kalitesi gibi avantajları var. Alternatif olarak VGN'ye yine bakılabilir; ben daha çok kendi göz ve ses estetiğime göre tercihimi yapardım muhtemelen.
Bir türlü karar veremedim. Hayatımda kararsız kaldığım en büyük ikilem oldu. Neon 75'in Midnight Black versiyonu stoklarda olsaydı direkt çekecektim ışık geçirdiği için. RGB çok önemli değil de harf aydınlatması geceleri yetersiz kalır diye çekiniyorum biraz.
 
Bir türlü karar veremedim. Hayatımda kararsız kaldığım en büyük ikilem oldu. Neon 75'in Midnight Black versiyonu stoklarda olsaydı direkt çekecektim ışık geçirdiği için. RGB çok önemli değil de harf aydınlatması geceleri yetersiz kalır diye çekiniyorum biraz.
Gameraider'ın sabahları yetersiz kalındığı söylense de geceleri harfleri görmenizde sorun olacağını zannetmiyorum.
 
Gameraider'ın sabahları yetersiz kalındığı söylense de geceleri harfleri görmenizde sorun olacağını zannetmiyorum.
Galiba Gameraider K1 HE alacağım ya diğer türlü VGN'yi taksitli alınca yine 400-500 TL faiz biniyor. K1 HE'yi İdefix üzerinden peşin fiyatına 5 taksit bir de indirim kuponum var. 3K altına düşüyor o zaman. Meyergaming'e mail attım ama 2 gündür dönüş yapmadılar. Zaten kullanıcısı da az. Herkes VGN Neon 75 öneriyor ama toplam kullanıcısı diğer forumlar dahil bir elin parmağını geçmez. Bir sorun olduğunda muhatap bulamayacaksak kendimizi zorlamaya gerek yok. Ben 1 haftadır klavye araştırıyorum gece gündüz, neredeyse tüm yorumları okudum. Alacağım klavye hakkında bir soru sordum cevap yok maalesef.
 
Galiba Gameraider K1 HE alacağım ya diğer türlü VGN'yi taksitli alınca yine 400-500 TL faiz biniyor. K1 HE'yi İdefix üzerinden peşin fiyatına 5 taksit bir de indirim kuponum var. 3K altına düşüyor o zaman. Meyergaming'e mail attım ama 2 gündür dönüş yapmadılar. Zaten kullanıcısı da az. Herkes VGN Neon 75 öneriyor ama toplam kullanıcısı diğer forumlar dahil bir elin parmağını geçmez. Bir sorun olduğunda muhatap bulamayacaksak kendimizi zorlamaya gerek yok.
Eğer Gameraider ile VGN arasındaki fark taksit yapınca artıyorsa Gameraider alın o halde.