Ne kadar kaldığını hatırlamıyorum ancak S23 çıktığı zaman Exynos versiyonu hala satılıyordu diye hatırlıyorum hatta arkadaşımda Exynos versiyonu var. S23'e para yetmeyince ben ona S20 FE önermiştim tabi bizimki biraz büyükbaş bir arkadaş olduğundan Snapdragon dediğimiz halde Exynos almıştı@THE KEROXEA, S20 serisine uymasi icin Exynos getirildi ama sonradan kaldirildi diye hatirliyorum. Kisa bir sure kalmisti sadece.
Detaylar
Kim cevapladı?- Bütçe
- 4.500 TL
Kvothe
Uzman
@THE KEROXEA Hocam, şöyle iki ilan buldum: Biri PG ile, diğeri elden. Sizce alınabilir mi pazarlıkla?
Son düzenleme:
@THE KEROXEA Hocam, şöyle iki ilan buldum: Biri PG ile, diğeri elden. Sizce alınabilir mi pazarlıkla?
Pazarlıkla alınabilir. Sahibinden'deki ilandaki cihazın arka kapağı soyulmuş haşatı çıkmış uyanık bir de 7500 yazmış. Dış kasayı bahane ederek fiyatı düşürmeyi deneyin düşürmezse Facebook'taki alınabilir.
Kvothe
Uzman
Hocam sahibindendeki yorumlarda Bolu'dan alacak adama 6.500 TL'ye kadar düşürmüş. Facebook'taki zaten Bursa'da, gidip kontrol etme imkanım var. Hangisini alsam emin olamadım.Pazarlıkla alınabilir. Sahibinden'deki ilandaki cihazın arka kapağı soyulmuş haşatı çıkmış uyanık bir de 7500 yazmış. Dış kasayı bahane ederek fiyatı düşürmeyi deneyin düşürmezse Facebook'taki alınabilir.
Bursa'dan elden almanız daha iyi diğerinin kasası falan da yıpranmış Facebook'taki daha temiz duruyor.Hocam sahibindendeki yorumlarda Bolu'dan alacak adama 6.500 TL'ye kadar düşürmüş. Facebook'taki zaten Bursa'da, gidip kontrol etme imkanım var. Hangisini alsam emin olamadım.
Kvothe
Uzman
@THE KEROXEA hocam, sordum adama ekranı değişmiş. Temiz cihaz arıyorsan A53 var, 8.900 TL dedi, şaka gibi. Artık yaza erteledi zaten, güzel ilan kovalayıp S20 FE bakacağız herhalde.
@THE KEROXEA, hocam kusura bakmayın, yine rahatsız ediyorum da bu ilan sizce PG ile alınır mı?
@THE KEROXEA, hocam kusura bakmayın, yine rahatsız ediyorum da bu ilan sizce PG ile alınır mı?
Son düzenleme:
Alınır gibi hocam. Bi' tık daha ucuz olsaymış daha iyi olurmuş.@THE KEROXEA, hocam kusura bakmayın, yine rahatsız ediyorum da bu ilan sizce PG ile alınır mı?
https://shbd.io/s/KZhvJYXe
Kvothe
Uzman
Alınır gibi hocam. Bi' tık daha ucuz olsaymış daha iyi olurmuş.
Yorumlarda biri 7. 800 TL'ye indirmiş. Zaten bunun kadar temiz başka ilan bulamadım.
Ben olsam bakardım. Temiz cihaz ise iş görür.Yorumlarda biri 7. 800 TL'ye indirmiş. Zaten bunun kadar temiz başka ilan bulamadım.
Kvothe
Uzman
Hocam almadan önce hangi ekranların ekran görüntüsünü istemeliyim.