Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Yeni mesajlar
  • Sosyal'de ara
  • Sosyal kuralları
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Donanım
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

4K LG MON UltraGear 27G850A-B 27" Monitör alınır mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan UnkownTecho
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi 18 Kasım 2025
  • Mesaj Mesaj 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 468
  • Etiketler Etiketler
    alınır mı alınır mı? monitör
  • 1
  • 2
Sonraki
1

Sayfaya git

Sonraki Last

Detaylar

Kim cevapladı?
UnkownTecho

UnkownTecho

Uzman
Katılım
8 Kasım 2024
Mesajlar
769
Çözümler
2
Beğeniler
210
  • 18 Kasım 2025
  • #1
https://www.trendyol.com/lg/mon-ultragear-27g850a-b-27-1ms-240hz-uhd-4k-nano-ips-gaming-monitor-p-1041370854

Arkadaşlar linkteki monitör alınır mı? 480Hz olabiliyor, nasıl yapılıyor 480Hz?
 
Son düzenleyen: Moderatör: 18 Kasım 2025
Cevapla Etiketle
ReloadingData

ReloadingData

Yetkin
Katılım
3 Ocak 2024
Mesajlar
708
Çözümler
15
Beğeniler
512
  • 18 Kasım 2025
  • #2
UnkownTecho dedi:
https://www.trendyol.com/lg/mon-ultragear-27g850a-b-27-1ms-240hz-uhd-4k-nano-ips-gaming-monitor-p-1041370854

Arkadaşlar linkteki monitör alınır mı? 480Hz olabiliyor, nasıl yapılıyor 480Hz?
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...

1920x1080 çözünürlükte 480Hz olabiliyor. 4K ise 240Hz.
 
Cevapla Etiketle
KS
KS
UnkownTecho

UnkownTecho

Uzman
Katılım
8 Kasım 2024
Mesajlar
769
Çözümler
2
Beğeniler
210
  • 18 Kasım 2025
  • #3
ReloadingData dedi:
1920x1080 çözünürlükte 480Hz olabiliyor. 4K ise 240Hz.
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
Alınır mı hocam? çok hoşuma gitti monitör.
 
Cevapla Etiketle
ReloadingData

ReloadingData

Yetkin
Katılım
3 Ocak 2024
Mesajlar
708
Çözümler
15
Beğeniler
512
  • 18 Kasım 2025
  • #4
UnkownTecho dedi:
Alınır mı? Hocam? Çok hoşuma gitti monitör.
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...

Alınır ama 1920x1080 çözünürlükte biraz kötü görünüyor. 240 Hz yeter bence.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: UnkownTecho
KS
KS
UnkownTecho

UnkownTecho

Uzman
Katılım
8 Kasım 2024
Mesajlar
769
Çözümler
2
Beğeniler
210
  • 18 Kasım 2025
  • #5
ReloadingData dedi:
Alınır ama 1920x1080 çözünürlükte biraz kötü görünüyor. 240 Hz yeter bence.
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
Yok zaten 1080P çözünürlükte oynamak 4K’ya saygısızlıktır hocam. :D
Sistemim RTX 5080EXG
İşlemci 9800x3D
Ram 64Gb 6000Mhz G.Skıll rahat oynatır dimi 4K ?
 
Cevapla Etiketle
ReloadingData

ReloadingData

Yetkin
Katılım
3 Ocak 2024
Mesajlar
708
Çözümler
15
Beğeniler
512
  • 18 Kasım 2025
  • #6
UnkownTecho dedi:
Yok zaten 1080P çözünürlükte oynamak 4K’ya saygısızlıktır hocam. :D
Sistemim RTX 5080EXG
İşlemci 9800x3D
Ram 64Gb 6000Mhz G.Skıll rahat oynatır dimi 4K ?
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
Evet.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: UnkownTecho
2

2254

Üstün
Katılım
4 Ocak 2024
Mesajlar
4.544
Makaleler
7
Çözümler
33
Beğeniler
4.454
  • 18 Kasım 2025
  • #7
Bu bariz daha iyi.
https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_samsung-odyssey-neo-g7-ls32bg750npxuf-curved-32-inc-4k-uhd-1-ms-165-hz-gaming-monitor-beyaz-164946264.html
 
Cevapla Etiketle
KS
KS
UnkownTecho

UnkownTecho

Uzman
Katılım
8 Kasım 2024
Mesajlar
769
Çözümler
2
Beğeniler
210
  • 18 Kasım 2025
  • #8
2254 dedi:
Bu bariz daha iyi.
https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_samsung-odyssey-neo-g7-ls32bg750npxuf-curved-32-inc-4k-uhd-1-ms-165-hz-gaming-monitor-beyaz-164946264.html
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
4K LG monitör 240Hz ama hocam ?
 
Cevapla Etiketle
2

2254

Üstün
Katılım
4 Ocak 2024
Mesajlar
4.544
Makaleler
7
Çözümler
33
Beğeniler
4.454
  • 18 Kasım 2025
  • #9
UnkownTecho dedi:
4K LG monitör 240Hz ama hocam?
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...

Diğeri de mini LED. Denk değiller.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: pesimist34
KS
KS
UnkownTecho

UnkownTecho

Uzman
Katılım
8 Kasım 2024
Mesajlar
769
Çözümler
2
Beğeniler
210
  • 18 Kasım 2025
  • #10
2254 dedi:
Diğeri de mini LED. Denk değiller.
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
32İNÇ aşırı büyük ama 27 olsa iyi olurdu hocam
 
Cevapla Etiketle
  • 1
  • 2
Sonraki
1

Sayfaya git

Sonraki Last

Benzer konular

F
14.200 TL'ye LG UltraGear 27G640A-B alınır mı?
  • Friedhelm
  • 13 Mayıs 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
2
Görüntüleme
130
13 Mayıs 2026
Friedhelm
F
melihenesbakal
LG UltraGear 27G850A-B alınır mı?
  • melihenesbakal
  • 5 Ocak 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
4
Görüntüleme
162
25 Şubat 2026
anilx
anilx
E
LG GX7 27GX790A-B alınır mı?
  • enjektörcü
  • 27 Nisan 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
1
Görüntüleme
86
27 Nisan 2026
Alessandro Del Piero
Alessandro Del Piero
Henkai
9.300 TL'ye MSI MAG 272QPF E20 27" 2K monitör alınır mı?
  • Henkai
  • 31 Mayıs 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
4
Görüntüleme
119
31 Mayıs 2026
Techeren
T
Paylaş:
Mastodon Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Telegram E-posta Google Link

Yeni konular

  • Simon
    Fiyatına göre hangi el konsolu alınmalı?
    • Simon
    • 35 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Web ve Mağazadan Alışveriş
  • CQBB
    800.000 TL bütçede Vag grubundan araç önerisi
    • CQBB
    • 35 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Otomobil
  • Aakons
    Nothing Phone 4(b)'nin tasarımı belli oldu
    • Aakons
    • 38 dakika önce
    • Mesaj: 1
    Nothing Phone
  • Valknut
    Gigabyte MO27Q28G monitör alınır mı?
    • Valknut
    • 53 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • Remus Lupin
    Rams Park | Redmi Note 15 Pro
    • Remus Lupin
    • Bugün 10:54
    • Mesaj: 1
    Fotoğraf Sanatı
  • Wartz
    GTA VI'yı aldınız mı?
    • Wartz
    • Bugün 10:31
    • Mesaj: 34
    GTA VI
  • B
    AOC 25G50Z mi alınmalı yoksa Lenovo Legion 24-10 mu?
    • ba2han20
    • Bugün 10:17
    • Mesaj: 0
    Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • Captain Skriniar
    Steam FC26 14 dolara alınır mı?
    • Captain Skriniar
    • Bugün 10:24
    • Mesaj: 3
    Oyun ve DLC Tavsiyeleri
  • erysngl
    Çözüldü Acer Nitro 5 AN515-58 - Secure Boot sertifika güncelleme hatası
    • erysngl
    • Bugün 10:19
    • Mesaj: 6
    Teknik Destek
  • Margot Robbie
    Su sebili önerisi
    • Margot Robbie
    • Bugün 09:58
    • Mesaj: 5
    Web ve Mağazadan Alışveriş

Yeni mesajlar

  • THE KEROXEA
    9.000 TL'ye kadar ikinci el iPhone telefon tavsiyesi
    • THE KEROXEA
    • Az önce
    Telefon Tavsiyeleri
  • Rustin Cohle
    Monitör 300 Hz'e alınınca çözünürlük 2K'den 1080p'ye düşüyor
    • Rustin Cohle
    • 1 dakika önce
    Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • Valknut
    Ryzen 7 9800X3D & RX 9070 XT sistem için 27" OLED monitör önerisi
    • Valknut
    • 1 dakika önce
    Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • Captain Skriniar
    Rams Park | Redmi Note 15 Pro
    • Captain Skriniar
    • 1 dakika önce
    Fotoğraf Sanatı
  • Remus Lupin
    Nothing Phone 4(b)'nin tasarımı belli oldu
    • Remus Lupin
    • 2 dakika önce
    Nothing Phone
  • Astrea Virgo
    GTA VI'yı aldınız mı?
    • Astrea Virgo
    • 3 dakika önce
    GTA VI
  • Crestfallen
    Su sebili önerisi
    • Crestfallen
    • 4 dakika önce
    Web ve Mağazadan Alışveriş
  • mortem.dll
    Acer Nitro AN16-41 sıcaklık sorunu
    • mortem.dll
    • 5 dakika önce
    Gaming Laptop
  • gustavo
    Ön siparişte GTA VI alacak mısınız?
    • gustavo
    • 11 dakika önce
    GTA VI
  • Arantheim
    Akvaryum kasa kullanıcıları sessizlikten memnun mu?
    • Arantheim
    • 16 dakika önce
    Kasa
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Donanım
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt