Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Yeni mesajlar
  • Sosyal'de ara
  • Sosyal kuralları
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Donanım
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

4K LG MON UltraGear 27G850A-B 27" Monitör alınır mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan UnkownTecho
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi 18 Kasım 2025
  • Mesaj Mesaj 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 468
  • Etiketler Etiketler
    alınır mı alınır mı? monitör
  • 1
  • 2
Sonraki
1

Sayfaya git

Sonraki Last

Detaylar

Kim cevapladı?
UnkownTecho

UnkownTecho

Uzman
Katılım
8 Kasım 2024
Mesajlar
769
Çözümler
2
Beğeniler
210
  • 18 Kasım 2025
  • #1
https://www.trendyol.com/lg/mon-ultragear-27g850a-b-27-1ms-240hz-uhd-4k-nano-ips-gaming-monitor-p-1041370854

Arkadaşlar linkteki monitör alınır mı? 480Hz olabiliyor, nasıl yapılıyor 480Hz?
 
Son düzenleyen: Moderatör: 18 Kasım 2025
Cevapla Etiketle
ReloadingData

ReloadingData

Yetkin
Katılım
3 Ocak 2024
Mesajlar
708
Çözümler
15
Beğeniler
512
  • 18 Kasım 2025
  • #2
UnkownTecho dedi:
https://www.trendyol.com/lg/mon-ultragear-27g850a-b-27-1ms-240hz-uhd-4k-nano-ips-gaming-monitor-p-1041370854

Arkadaşlar linkteki monitör alınır mı? 480Hz olabiliyor, nasıl yapılıyor 480Hz?
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...

1920x1080 çözünürlükte 480Hz olabiliyor. 4K ise 240Hz.
 
Cevapla Etiketle
KS
KS
UnkownTecho

UnkownTecho

Uzman
Katılım
8 Kasım 2024
Mesajlar
769
Çözümler
2
Beğeniler
210
  • 18 Kasım 2025
  • #3
ReloadingData dedi:
1920x1080 çözünürlükte 480Hz olabiliyor. 4K ise 240Hz.
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
Alınır mı hocam? çok hoşuma gitti monitör.
 
Cevapla Etiketle
ReloadingData

ReloadingData

Yetkin
Katılım
3 Ocak 2024
Mesajlar
708
Çözümler
15
Beğeniler
512
  • 18 Kasım 2025
  • #4
UnkownTecho dedi:
Alınır mı? Hocam? Çok hoşuma gitti monitör.
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...

Alınır ama 1920x1080 çözünürlükte biraz kötü görünüyor. 240 Hz yeter bence.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: UnkownTecho
KS
KS
UnkownTecho

UnkownTecho

Uzman
Katılım
8 Kasım 2024
Mesajlar
769
Çözümler
2
Beğeniler
210
  • 18 Kasım 2025
  • #5
ReloadingData dedi:
Alınır ama 1920x1080 çözünürlükte biraz kötü görünüyor. 240 Hz yeter bence.
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
Yok zaten 1080P çözünürlükte oynamak 4K’ya saygısızlıktır hocam. :D
Sistemim RTX 5080EXG
İşlemci 9800x3D
Ram 64Gb 6000Mhz G.Skıll rahat oynatır dimi 4K ?
 
Cevapla Etiketle
ReloadingData

ReloadingData

Yetkin
Katılım
3 Ocak 2024
Mesajlar
708
Çözümler
15
Beğeniler
512
  • 18 Kasım 2025
  • #6
UnkownTecho dedi:
Yok zaten 1080P çözünürlükte oynamak 4K’ya saygısızlıktır hocam. :D
Sistemim RTX 5080EXG
İşlemci 9800x3D
Ram 64Gb 6000Mhz G.Skıll rahat oynatır dimi 4K ?
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
Evet.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: UnkownTecho
2

2254

Üstün
Katılım
4 Ocak 2024
Mesajlar
4.544
Makaleler
7
Çözümler
33
Beğeniler
4.454
  • 18 Kasım 2025
  • #7
Bu bariz daha iyi.
https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_samsung-odyssey-neo-g7-ls32bg750npxuf-curved-32-inc-4k-uhd-1-ms-165-hz-gaming-monitor-beyaz-164946264.html
 
Cevapla Etiketle
KS
KS
UnkownTecho

UnkownTecho

Uzman
Katılım
8 Kasım 2024
Mesajlar
769
Çözümler
2
Beğeniler
210
  • 18 Kasım 2025
  • #8
2254 dedi:
Bu bariz daha iyi.
https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_samsung-odyssey-neo-g7-ls32bg750npxuf-curved-32-inc-4k-uhd-1-ms-165-hz-gaming-monitor-beyaz-164946264.html
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
4K LG monitör 240Hz ama hocam ?
 
Cevapla Etiketle
2

2254

Üstün
Katılım
4 Ocak 2024
Mesajlar
4.544
Makaleler
7
Çözümler
33
Beğeniler
4.454
  • 18 Kasım 2025
  • #9
UnkownTecho dedi:
4K LG monitör 240Hz ama hocam?
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...

Diğeri de mini LED. Denk değiller.
 
Cevapla Etiketle
  • Beğendim
İfadeler: pesimist34
KS
KS
UnkownTecho

UnkownTecho

Uzman
Katılım
8 Kasım 2024
Mesajlar
769
Çözümler
2
Beğeniler
210
  • 18 Kasım 2025
  • #10
2254 dedi:
Diğeri de mini LED. Denk değiller.
Genişletmek için tıkla...
Küçültmek için tıkla...
32İNÇ aşırı büyük ama 27 olsa iyi olurdu hocam
 
Cevapla Etiketle
  • 1
  • 2
Sonraki
1

Sayfaya git

Sonraki Last

Benzer konular

F
14.200 TL'ye LG UltraGear 27G640A-B alınır mı?
  • Friedhelm
  • 13 Mayıs 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
2
Görüntüleme
130
13 Mayıs 2026
Friedhelm
F
melihenesbakal
LG UltraGear 27G850A-B alınır mı?
  • melihenesbakal
  • 5 Ocak 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
4
Görüntüleme
162
25 Şubat 2026
anilx
anilx
E
LG GX7 27GX790A-B alınır mı?
  • enjektörcü
  • 27 Nisan 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
1
Görüntüleme
86
27 Nisan 2026
Alessandro Del Piero
Alessandro Del Piero
Henkai
9.300 TL'ye MSI MAG 272QPF E20 27" 2K monitör alınır mı?
  • Henkai
  • 31 Mayıs 2026
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
Mesaj
4
Görüntüleme
119
31 Mayıs 2026
Techeren
T
Paylaş:
Mastodon Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp Telegram E-posta Google Link

Yeni konular

  • mustafausul511
    Vodafone Smart Style 7 telefonda ROM atarken QFIL Sahara hatası
    • mustafausul511
    • 30 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Diğer Markalar
  • Winner
    Vatan Bilgisayar kasa temizliği yapar mı?
    • Winner
    • 44 dakika önce
    • Mesaj: 10
    Web ve Mağazadan Alışveriş
  • Fahare
    Her alanda millete hayal satılması hakkında ne düşünüyorsunuz?
    • Fahare
    • 46 dakika önce
    • Mesaj: 0
    Konu Dışı
  • Ömer_Yeter
    Resident Evil 4'ten sonra seriye devam mı edilmeli yoksa farklı bir hikayeli oyuna mı geçilmeli?
    • Ömer_Yeter
    • 56 dakika önce
    • Mesaj: 4
    Oyun ve DLC Tavsiyeleri
  • PC Uzmanı
    Steam En büyük indirim yaz indirimleri mi yoksa sonbahar indirimleri mi?
    • PC Uzmanı
    • 57 dakika önce
    • Mesaj: 5
    Dijital Oyun Servisleri
  • fortunee
    Elektronik Aula V9 Pro Plus 1.800 TL
    • fortunee
    • 58 dakika önce
    • Mesaj: 2
    Sıcak Fırsatlar
  • leeEVERETT
    Valorant açıldıktan sonra siyah ekran veriyor ve bilgisayar yeniden başlatılıyor
    • leeEVERETT
    • Bugün 12:34
    • Mesaj: 1
    Oyun Teknik Destek
  • DarkMen
    Scyrox V8'den V6'ya geçilir mi?
    • DarkMen
    • Bugün 12:38
    • Mesaj: 3
    Fare
  • X
    17 yaşında çalışılır mı?
    • XXXTentacion
    • Bugün 12:28
    • Mesaj: 4
    Kariyer Alanları
  • Fırsat Ekibi
    Giyim Lacoste ayakkabılarda indirim fırsatı
    • Fırsat Ekibi
    • Bugün 12:24
    • Mesaj: 1
    Hepsiburada İndirimleri

Yeni mesajlar

  • A
    B450M S2H anakartta Secure Boot nasıl açılır?
    • Ayhan Dönmez
    • 1 dakika önce
    Anakart
  • shiedae3
    Telefonlar hakkında detaylı bilgi öğrenmek için site önerisi
    • shiedae3
    • 2 dakika önce
    Web Servisleri
  • fortunee
    AOC 24G11ZE vs Lenovo Legion 24-10
    • fortunee
    • 3 dakika önce
    Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • ozgunokia
    17 yaşında çalışılır mı?
    • ozgunokia
    • 3 dakika önce
    Kariyer Alanları
  • R
    Hediye Techolay Sosyal kullanıcılarına özel 1 kişiye Steam üzerinden ''Euro Truck Simulator 2''!
    • Rastgelebirisi
    • 4 dakika önce
    Konu Dışı
  • A
    G.Skill 6400 MHz CL32 RAM gecikme değeri nasıl düşürülür?
    • Ayhan Dönmez
    • 6 dakika önce
    RAM
  • A
    Manuel RAM ayarları sonrası MEMORY_MANAGEMENT hatası
    • Ayhan Dönmez
    • 8 dakika önce
    RAM
  • Quezzy
    Hediye Steam Random Elite key çekilişi
    • Quezzy
    • 9 dakika önce
    Konu Dışı
  • Andrea Kimi Antonelli
    Scyrox V8'den V6'ya geçilir mi?
    • Andrea Kimi Antonelli
    • 9 dakika önce
    Fare
  • A
    DDR5 RAM tavsiyesi
    • Ayhan Dönmez
    • 10 dakika önce
    RAM
  • Ana sayfa
  • Sosyal
  • Donanım
  • Monitörler ve Görüntüleme Aygıtları
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt