4K LG MON UltraGear 27G850A-B 27" Monitör alınır mı?

Alınır ama 1920x1080 çözünürlükte biraz kötü görünüyor. 240 Hz yeter bence.
Yok zaten 1080P çözünürlükte oynamak 4K’ya saygısızlıktır hocam.
Sistemim RTX 5080EXG
İşlemci 9800x3D
Ram 64Gb 6000Mhz G.Skıll rahat oynatır dimi 4K ?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…