sisyphus1289
Yetkin
- Katılım
- 18 Haziran 2024
- Mesajlar
- 454
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 369
PS3 ve XBOX 360 emülatörlerini çalıştırsa güzel olur ama zorunlu değil. RTX 5060'lı maksimum 55.000 TL'ye bir laptop önerisi lazım.
Alıp geçebilirsiniz, tam özellikleri konuda mevcut.PS3 ve XBOX 360 emülatörlerini çalıştırsa güzel olur ama zorunlu değil. RTX 5060'lı maksimum 55.000 TL'ye bir laptop önerisi lazım.
Alıp geçebilirsiniz, tam özellikleri konuda mevcut.
Daha ne kadar düşsün? Fiyata denecek bir şey yok. En son 50.500 seviyelerinde idi, yine indirime girmiş. Şu an 54.999 görünüyor fakat 5.000 TL kuponu mevcut. Kupon kodu, ASUS5K.
Cihazın özellikleri:
16 inç, FHD+ IPS panel, 300 nit, %100 sRGB, 165 Hz, G-Sync, 3-5 ms ortalama ekranı var. Ekran kartı 115 watt ve MUX Switch destekliyor. DDR5, 5600 MHz, CL46 değerlerinde 1x16 RAM mevcut, ikincil slotun boş olmasıyla 64'e kadar yükseltme yapabilirsiniz. 512 M.2 SSD var ve yine yükseltme için ikincil yuva boşta. 90 Wh pil ve 240 watt adaptör ile gönderiliyor. Peşin fiyatına 9 taksit imkanı...
- mortem.dll
- a16 asus asus tuf rtx tuf
- Mesaj: 8
- Forum: Sıcak Fırsatlar
İşlemci nasıldır üzer mi? Genelde hikayeli takılıyorum ama emülasyon da girerse kurtarır mı?Alıp geçebilirsiniz, tam özellikleri konuda mevcut.
Daha ne kadar düşsün? Fiyata denecek bir şey yok. En son 50.500 seviyelerinde idi, yine indirime girmiş. Şu an 54.999 görünüyor fakat 5.000 TL kuponu mevcut. Kupon kodu, ASUS5K.
Cihazın özellikleri:
16 inç, FHD+ IPS panel, 300 nit, %100 sRGB, 165 Hz, G-Sync, 3-5 ms ortalama ekranı var. Ekran kartı 115 watt ve MUX Switch destekliyor. DDR5, 5600 MHz, CL46 değerlerinde 1x16 RAM mevcut, ikincil slotun boş olmasıyla 64'e kadar yükseltme yapabilirsiniz. 512 M.2 SSD var ve yine yükseltme için ikincil yuva boşta. 90 Wh pil ve 240 watt adaptör ile gönderiliyor. Peşin fiyatına 9 taksit imkanı...
- mortem.dll
- a16 asus asus tuf rtx tuf
- Mesaj: 8
- Forum: Sıcak Fırsatlar
İşlemci konusunda soru işaretleriniz varsa R7-260 kötü bir işlemci değil. 8 çekirdekli Zen 4 mimarisi kullanıyor. İçerisindeki 780M, iGPU olarak başarılı. Bellek konusunda 5600 MHz'e kadar destekliyor bu işlemci. Özellikle çoklu çekirdek eylemlerinde iyi görev yapıyor. Üzmez özetle.İşlemci nasıldır?
İşlemci nasıldır üzer mi? Genelde hikayeli takılıyorum ama emülasyon da girerse kurtarır mı?
Sen öyle deme, karıştırdın platformları. Çaktırma
Şimdi şöyle. Laptop 55 görünüyor fakat kuponu var, 50'ye geliyor. Prime istiyor bunun için fakat Prime zaten 1 TL. Satın aldıktan sonra iptal edebilirsiniz. Ayrıca vergi falan çıkmıyor, taksit yaparsanız yapılan taksit de peşin fiyatına oluyor. Merak etmeyin.Hocam, son bir sorum var. Bu laptopu Amazon'dan alsam herhangi bir vergi falan filan geliyor mu? Hiç Amazon'dan alışveriş yapmadım. Veya bu fiyat indirimleri sadece Prime'lılara mı özel?
İşlemci nasıldır?
İşlemci nasıldır üzer mi? Genelde hikayeli takılıyorum ama emülasyon da girerse kurtarır mı?