MSI RTX 3060 Ti Trio ekran kartı ve MSI 650W MPG A650GF 80+ PSU var. RTX 5070'e geçmek istiyorum. Sormak istediğim 3060 Ti'ya takılan güç kablosunu 5070 kutusundan çıkan ek kabloya takıp ekran kartına taksam herhangi bir sorun olur mu?
Sorun olabilir; 3060 kablosunu kullanmayın, biri birine ulamayın. PSU'dan 2 tane PCI-e kablosunu alıp, ekran kartının kutusundan çıkan kablonun 2 ucuna takarsın, ekran kartından çıkan kablonun diğer tek ucu 12vhpower soketini de ekran kartına takarsın. 5070 kutusundan çıkan kabloyu kullanın sadece. PSU'daki 2 tane sokete dikkat edin üzerinde PCI-e'ya da VGA yazacak, CPU yazan ya da EPS yazanı takmayın.
Demek istediğim şey. PSU dan gelen kablolar direkt olarak zaten 3060 Ti ya bağlı 2x8 olarak. PSU dan gelen 2x8 5070 ile gelen kabloya takmam gerekiyor ve bu bağlantı şekli doğru olur mu?
Demek istediğim şey. PSU'dan gelen kablolar direkt olarak zaten 3060 Ti'ya bağlı 2x8 olarak. PSU'dan gelen 2x8 5070 ile gelen kabloya takmam gerekiyor ve bu bağlantı şekli doğru olur mu?
Emek istediğim şey. PSU'dan gelen kablolar direkt olarak zaten 3060 Ti'ya bağlı 2x8 olarak. PSU'dan gelen 2x8 5070 ile gelen kabloya takmam gerekiyor ve bu bağlantı şekli doğru olur mu?
Anladım ekstra kablo yok. Ben yanlış anlatmış olabilirim başta Direkt psudan gelen kablolar ile 5070 den çıkan ekstra kabloyu birleştirip yolumuza devam edeceğiz sorunsuz.
Anladım ekstra kablo yok. Ben yanlış anlatmış olabilirim başta direkt PSU'dan gelen kablolar ile 5070'den çıkan ekstra kabloyu birleştirip yolumuza devam edeceğiz sorunsuz.
Evet biraz yanlış anladım, elinizde fazladan kablo var biri birine ekleyeceksiniz sandım. Kabloları birleştirip devam edilecek, üzerindeki yazıları gözden kaçırmayın.
PSU'da 600W girişi yok maalesef. O kablo yok bende. PSU'dan gelen 2 adet güç kablosu var 3060 Ti Trio'ya taktığım. Arkadaşın da dediği gibi PSU'daki kabloları 5070'den çıkan kabloya takacağım.
Bir de benim ekran kartı da zaten 230W filan çekiyordu. 5070 de o civarlarda çekiyor. Neden güç sağlayamıyorum?
Bahsettiğimiz olay bu zaten, 5070'in kutusundan çıkan kablo 12vhpower adaptörü, ikili ucunu PSU'daki PCI-e'ya da VGA soketleri ile birleştirecek bu kadar. Kablo zaten herkesin kullandığı PSU tam modüler gen5 olmayabilir diyerek çıkıyor kutudan amacı bu.
Bahsettiğimiz olay bu zaten, 5070'in kutusundan çıkan kablo 12vhpower adaptörü, ikili ucunu PSU'daki PCI-e'ya da VGA soketleri ile birleştirecek bu kadar. Kablo zaten herkesin kullandığı PSU tam modüler gen5 olmayabilir diyerek çıkıyor kutudan amacı bu.