Bizler bu seride sorun olmadığını ifade etmiyoruz, elbette bu seride Wi-Fi kartı arızası var, yok değil.
Burada vurgulanmak istenen nokta şu fakat kimse bunu anlamak istemiyor:
F15 ve F16 serileri bir kümedir ve içindeki modeller de birer faktördür. Bu modellerden 5000 tane olsun fakat her modelde aşağı yukarı kullanılan Wi-Fi kartı modeli değişiklik göstersin. 3 tane var, MediaTek, Realtek, Intel. Mesela MediaTek'li modellerde sorun varsa siz koskoca 5000 sayılık kümeye kronik damgası vurabilir misiniz?
Mesela ben bu zamana dek 7 tane F serisi model kullandım, 2 tane de ROG. Ama hiçbirinde problem olmamıştı.
Olay bu işte. Sorun yok değil, elbette var. Ama kronik demek o serinin tamamının öyle olması demek.
Bu arada ASUS fanı değilim, öyle savunayım gibi bir çabam yok.