Bizler bu seride sorun olmadığını ifade etmiyoruz, elbette bu seride Wi-Fi kartı arızası var, yok değil.Hocam Kronik sorun dediğimiz şey bu aslında. Asus TUF’un reddit sayfasına girip fix my problem flairi ile başlık açtığınızda otomatik olarak ağ sıkıntıları mı yaşıyorsun diye sorup hard reset ve ax210 wifi kartı almanızı öneren bir bot koymuşlar. Bu kronik bir sorun değil de nedir ? Teknoloji de şans işidir kesinlikle. Bakın ben daha kutusunu yeni açtığım cihazda wifi kartının bozulması gibi bir problemle karşı karşıya kalıyorum ve siz yaşamıyorsunuz. Bu şans değil de ne ?
0 aldığım cihazı da düzgün kullanabilmek için wifi kartı almayayım keza servisi aradım garantinizi delersiniz sadece ram ve ssd upgradei yapabilirsiniz dedi.
Burada vurgulanmak istenen nokta şu fakat kimse bunu anlamak istemiyor:
F15 ve F16 serileri bir kümedir ve içindeki modeller de birer faktördür. Bu modellerden 5000 tane olsun fakat her modelde aşağı yukarı kullanılan Wi-Fi kartı modeli değişiklik göstersin. 3 tane var, MediaTek, Realtek, Intel. Mesela MediaTek'li modellerde sorun varsa siz koskoca 5000 sayılık kümeye kronik damgası vurabilir misiniz?
Mesela ben bu zamana dek 7 tane F serisi model kullandım, 2 tane de ROG. Ama hiçbirinde problem olmamıştı.
Olay bu işte. Sorun yok değil, elbette var. Ama kronik demek o serinin tamamının öyle olması demek.
Bu arada ASUS fanı değilim, öyle savunayım gibi bir çabam yok.