Bütçe
8.000-10.000 TL

DarkMen

Yetkin
Katılım
18 Mart 2024
Mesajlar
279
Çözümler
2
Beğeniler
169
Öncelikle herkese iyi Sosyaller.

Yakın zamanda bir oyuncu koltuğu almayı düşünüyorum. Şu an standart plastik bir sandalye kullanıyorum ve uzun süre oturunca ciddi şekilde rahatsız etmeye başladı. Genellikle günde 4-6 saat kadar bilgisayar başında vakit geçiriyorum.

Benim için en önemli kriterler terletmemesi, rahat olması ve ergonomik bir yapıya sahip olması. Bütçem 8.000 TL-10.000 TL arası ve bu bütçede kaliteli bir ürün arıyorum.

Bu konuda tavsiyesi olan varsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
 
Öncelikle herkese iyi sosyaller.

Yakın zamanda bir oyuncu koltuğu almayı düşünüyorum. Şu an standart plastik bir sandalye kullanıyorum ve uzun süre oturunca ciddi şekilde rahatsız etmeye başladı. Genellikle günde 4-6 saat kadar bilgisayar başında vakit geçiriyorum.

Benim için en önemli kriterler terletmemesi, rahat olması ve ergonomik bir yapıya sahip olması. Bütçem 8.000 TL-10.000 TL arası ve bu bütçede kaliteli bir ürün arıyorum.

Bu konuda tavsiyesi olan varsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
xDrive Toryum veya Hawk Fab4 öneririm ikisi de güzel.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Öncelikle herkese iyi Sosyaller.

Yakın zamanda bir oyuncu koltuğu almayı düşünüyorum. Şu an standart plastik bir sandalye kullanıyorum ve uzun süre oturunca ciddi şekilde rahatsız etmeye başladı. Genellikle günde 4-6 saat kadar bilgisayar başında vakit geçiriyorum.

Benim için en önemli kriterler terletmemesi, rahat olması ve ergonomik bir yapıya sahip olması. Bütçem 8.000 TL-10.000 TL arası ve bu bütçede kaliteli bir ürün arıyorum.

Bu konuda tavsiyesi olan varsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

Yukarıdaki arkadaşın önerdiği Hawk Fab v4'ü kullanıyorum, ortalama 3 sene falan olmuştur. Ne bir yıpranma ne bir bozulma, hiçbir şey yok ve terletmiyor.
 
Yukarıdaki arkadaşın önerdiği Hawk Fab v4'ü kullanıyorum, ortalama 3 sene falan olmuştur. Ne bir yıpranma ne bir bozulma, hiçbir şey yok ve terletmiyor.
Ben de Toryum kullanıyorum, sorunsuz diyebilirim. Hawk’ta arkadaşlarımdan kullanan çok var, bayağı memnunlar.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
xDrive Toryum veya Hawk Fab4 öneririm ikisi de güzel.
Öneriniz için teşekkür ederim, ikisine de bakacağım.
Yukarıdaki arkadaşın önerdiği Hawk Fab v4'ü kullanıyorum, ortalama 3 sene falan olmuştur. Ne bir yıpranma ne bir bozulma, hiçbir şey yok ve terletmiyor.
Evet gezinirken karşıma çıkıyordu. Rahat mı? Sırt/kalça ağrısı yapıyor mu uzun oturuşta? Bir de terletiyor mu acaba?
Ben de Toryum kullanıyorum, sorunsuz diyebilirim. Hawk’ta arkadaşlarımdan kullanan çok var, bayağı memnunlar.
Öneriniz için teşekkür ederim. Link iletme şansınız var mı?
 
Öneriniz için teşekkür ederim, ikisine de bakacağım.

Evet gezinirken karşıma çıkıyordu. Rahat mı? Sırt/kalça ağrısı yapıyor mu uzun oturuşta? Bir de terletiyor mu acaba?

Öneriniz için teşekkür ederim. Link iletme şansınız var mı?
Dediğim gibi terletmiyor. Herhangi bir ağrımda olmuyor. Zaten bel destekli yastığıyla birlikte geliyor.