Bütçe
8.000 TL
Temiz ise alınır, ancak depolama önemli. 256 mı? 128 kesinlikle almayın o fiyata, depolama hızı olarak da fark var.
 
Yani temizse ve acil telefon ihtiaycınız var ise kötü bir telefon değil ancak işlemcisi orta şeker, bunu bilerek alın. Ben 1,5 sene kullandım o cihazı üzmedi beni 2023 ortasından 24 sonuna kadar.

Hocam 9.000 TL'ye 256 GB'si de var. Yani en az 3-4 yıl kullanmayı planlıyorum. Hocam bir de ısınma sorunu var mı telefonda?
 
Hocam 9.000 TL'ye 256 GB'si de var. Yani en az 3-4 yıl kullanmayı planlıyorum. Hocam bir de ısınma sorunu var mı telefonda?
Eğer aralarında 1000 TL fark varsa kesinlikle 256GB olanını alın. İşlemci çok ısınan bir işlemci değil, ben Mobile Legends oynuyordum ağırlıklı olarak gayet iyiydi. Bataryası da S serisinden falan daha iyidir zaten, günü rahatça çıkarır.
 
256 GB olan satılmış hocam, 128 GB'yı alacağım herhalde.
Günlük kullanımda sıkıntı çıkarmaz ama hem depolama olarak hem depolama hızı olarak 256 çok daha iyi bir model.
Ben 128 kullanmıştım, sorun yaşamamıştım. İmkan olsa 256'yı alırdım o ayrı. En kötü resim ve videoları bir sd kart satın alıp oraya yönlendirebilirsiniz.
 
Günlük kullanımda sıkıntı çıkarmaz ama hem depolama olarak hem depolama hızı olarak 256 çok daha iyi bir model.
Ben 128 kullanmıştım, sorun yaşamamıştım. İmkan olsa 256'yı alırdım o ayrı. En kötü resim ve videoları bir sd kart satın alıp oraya yönlendirebilirsiniz.
Hocam, depolama o kadar sorun değil benim için; elimde SD kart var zaten. Hocam, pili nasıl, cihazın ve fotoğraf kalitesi iyi mi?
 
Bence Galaxy A55 olsaydı tamam derdim de Exynos 1380 bana göre tam oturmamış bir işlemci 1480 kullanan A55 gayet iyi sonuç veriyor. Ben bulabilirseniz 256'lık A34 daha iyi olabilir. (Dimensity 1080 daha stabil geliyor bence) Bu sonuçları ailede ve akrabalarımdaki istatistiklere bakarak ve cihazların en yoğun kullananından hafife göre sıralıyorum. Çentik canımı sıkar derseniz A54 olabilir gibi.