Kvothe
Başarılı
Normalde S20 FE alacaktım ama Bursa'da düzgün ilan bulamadım. 8.000 TL'ye Galaxy A54 buldum, sizce alınır mı?
Temiz ise alınır, ancak depolama önemli. 256 mı? 128 kesinlikle almayın o fiyata, depolama hızı olarak da fark var.
Yani temizse ve acil telefon ihtiaycınız var ise kötü bir telefon değil ancak işlemcisi orta şeker, bunu bilerek alın. Ben 1,5 sene kullandım o cihazı üzmedi beni 2023 ortasından 24 sonuna kadar.
Yani temizse ve acil telefon ihtiaycınız var ise kötü bir telefon değil ancak işlemcisi orta şeker, bunu bilerek alın. Ben 1,5 sene kullandım o cihazı üzmedi beni 2023 ortasından 24 sonuna kadar.
Eğer aralarında 1000 TL fark varsa kesinlikle 256GB olanını alın. İşlemci çok ısınan bir işlemci değil, ben Mobile Legends oynuyordum ağırlıklı olarak gayet iyiydi. Bataryası da S serisinden falan daha iyidir zaten, günü rahatça çıkarır.Hocam 9.000 TL'ye 256 GB'si de var. Yani en az 3-4 yıl kullanmayı planlıyorum. Hocam bir de ısınma sorunu var mı telefonda?
Günlük kullanımda sıkıntı çıkarmaz ama hem depolama olarak hem depolama hızı olarak 256 çok daha iyi bir model.256 GB olan satılmış hocam, 128 GB'yı alacağım herhalde.
Hocam, depolama o kadar sorun değil benim için; elimde SD kart var zaten. Hocam, pili nasıl, cihazın ve fotoğraf kalitesi iyi mi?Günlük kullanımda sıkıntı çıkarmaz ama hem depolama olarak hem depolama hızı olarak 256 çok daha iyi bir model.
Ben 128 kullanmıştım, sorun yaşamamıştım. İmkan olsa 256'yı alırdım o ayrı. En kötü resim ve videoları bir sd kart satın alıp oraya yönlendirebilirsiniz.