Bütçe
80.000 TL

ilhan27

Çalışkan
Katılım
18 Aralık 2025
Mesajlar
29
Beğeniler
6
Çoğunlukla hikayeli, arada sırada FPS oyunları için bir sistem toplayacağım, bütçem 80.000 TL. Klavye, mouse ve monitör gibi ürünler elimde var. Hikayeli oyunları güzel FPS değerleriyle zevkle oynayabileceğim bir sistem almak istiyorum, önerilerinizi bekliyorum.

Ekran kartı olarak NVIDIA tercihimdir.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çoğunlukla hikayeli, arada sırada FPS oyunları için bir sistem toplayacağım, bütçem 80.000 TL. Klavye, mouse ve monitör gibi ürünler elimde var. Hikayeli oyunları güzel FPS değerleriyle zevkle oynayabileceğim bir sistem almak istiyorum, önerilerinizi bekliyorum.

Ekran kartı olarak NVIDIA tercihimdir.

İşlemci: https://share.google/jdXiAsx9O0ZrKuBXD (12.900 TL)

Anakart: https://share.google/kBzVmvlGHw3qinLKV (6.500 TL)

RAM: https://share.google/3iuYbizju4E9qC3ut (8.550 TL)

SSD: https://share.google/KRJMdn0rwzeA4s2xZ (5.200 TL)

Soğutucu: https://share.google/tYw3G5pxBE0sXIwdt (2.300 TL)

Kasa: https://share.google/TzSD8NPRNH4Gb5YVO (3.250 TL)

PSU: https://share.google/lI4QbxxAycwoy7u9u (3.500 TL)

Total: 42.300 TL.

Geriye 37.700 TL kalıyor.

https://share.google/ewO2fcvqP9GIEdAva bu kartı alıp aynı RAM'den 1 tane daha alabilirsiniz.

Veya https://share.google/PPmE6SlSL0YrqFdd7 bu kartı alıp bütçeyi 2.500 TL kadar aşarak aynı RAM'den 1 tane daha alabilirsiniz.



Bu seçeneklerden bağımsız olarak ekran kartı tarafında benim önerim oyun için RX 9070 XT olur.
 
İşlemci: https://share.google/jdXiAsx9O0ZrKuBXD (12.900 TL)

Anakart: https://share.google/kBzVmvlGHw3qinLKV (6.500 TL)

RAM: https://share.google/3iuYbizju4E9qC3ut (8.550 TL)

SSD: https://share.google/KRJMdn0rwzeA4s2xZ (5.200 TL)

Soğutucu: https://share.google/tYw3G5pxBE0sXIwdt (2.300 TL)

Kasa: https://share.google/TzSD8NPRNH4Gb5YVO (3.250 TL)

PSU: https://share.google/lI4QbxxAycwoy7u9u (3.500 TL)

Total: 42.300 TL.

Geriye 37.700 TL kalıyor.

https://share.google/ewO2fcvqP9GIEdAva bu kartı alıp aynı RAM'den 1 tane daha alabilirsiniz.

Veya https://share.google/PPmE6SlSL0YrqFdd7 bu kartı alıp bütçeyi 2.500 TL kadar aşarak aynı RAM'den 1 tane daha alabilirsiniz.

Bu seçeneklerden bağımsız olarak ekran kartı tarafında benim önerim oyun için RX 9070 XT olur.

Ekran kartı olarak temiz RTX 4090 bulsam ve hava soğutucu yerine sıvı soğutucu yapsam, kasayı ise akvaryuma cevirsem nasıl olur sence? İşlemciyi ise X3D modeli yapsam nasıl olur ve bana ne kadara mal olur? Diğer sorum da RTX 4090 kullanmak mı, RTX 5070 kullanmak mı iyi? Yeni sistemde ne öneriyorsunuz performans ve ömür acısından?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Ekran kartı olarak temiz RTX 4090 bulsam ve hava soğutucu yerine sıvı soğutucu yapsam, kasayı ise akvaryuma cevirsem nasıl olur sence? İşlemciyi ise X3D modeli yapsam nasıl olur ve bana ne kadara mal olur? Diğer sorum da RTX 4090 kullanmak mı, RTX 5070 kullanmak mı iyi? Yeni sistemde ne öneriyorsunuz performans ve ömür acısından?

Kesinlikle RTX 4090. RTX 5070'i fazla şişirdiler performans konusunda. Yalnız RTX 4090'ın fiyatı da önemli.

Kasa size bağlı, sistem sığsın ve no name olmasın yeterli.

Sıvı soğutma görünüşe kayar açıkçası. Phantom Spirit o işlemciyi soğutur.

Eğer 1080p, ağırlıklı FPS oyunları oynamayacaksınız X3D'nin size bir katkısı olmayacak.
 
Kesinlikle RTX 4090. RTX 5070'i fazla şişirdiler performans konusunda. Yalnız RTX 4090'ın fiyatı da önemli.

Kasa size bağlı, sistem sığsın ve no name olmasın yeterli.

Sıvı soğutma görünüşe kayar açıkçası. Phantom Spirit o işlemciyi soğutur.

Eğer 1080p, ağırlıklı FPS oyunları oynamayacaksınız X3D'nin size bir katkısı olmayacak.

RTX 4090 ekran kartını kaç fiyat bandında almam gerekiyor sizce?

Önerdiğiniz kasa var mıdır peki akvaryum statüsünde?

80 bin TL bütçe ile biraz da görünüşü de önemli olması gerekiyor bence, sıvı soğutma öneriniz var mıdır?

İşlemci konusunda dediğinizi değerlendireceğim, teşekkür ederim.
 
RTX 4090 ekran kartını kaç fiyat bandında almam gerekiyor sizce?

Önerdiğiniz kasa var mıdır peki akvaryum statüsünde?

80 bin TL bütçe ile biraz da görünüşü de önemli olması gerekiyor bence, sıvı soğutma öneriniz var mıdır?

İşlemci konusunda dediğinizi değerlendireceğim, teşekkür ederim.

4090 fiyatları daha da uçmuş, bütçeyi ona kullanmanız gerekir açıkçası.

VG4202FL, VG4202FLA, A31 Plus, Montech XR, Phanteks XT view, Xigmatek Cubi, C500 Panaromic Stealth, MAG Pano 130R PZ, A32 Plus, MAG Pano 100R PZ.
7.000 TL'ye kadar önerdiklerim bunlar.


Sıvı soğutmaya bence gerek yok, illa alıcaksanız, Corsair Nautilus 360TS, Lian Li Galahad II Lite 360 bakılabilir, yüksek bütçede.
 
4090 fiyatları daha da uçmuş, bütçeyi ona kullanmanız gerekir açıkçası.

VG4202FL, VG4202FLa, A31 Plus, montech XR, Phanteks XT view, Xigmatek cubi, C500 panaromic Stealth, MAG pano 130r pz, A32 Plus, MAG pano 100R pz.
7.000 TL'ye kadar önerdiklerim bunlar.

Sıvı soğutmaya bence gerek yok, illa alacaksanız, Corsair Nautilus 360TS, Lian Li galahad II Lite 360 bakılabilir, yüksek bütçede.

Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim bunları değerlendiriceğim.