Motor tipi olarak benzinli, 4 silindir ve öncelik olarak turbo beslemeli düşünüyorum.
Genellikle işe git gel ve tek kullanıcı olduğum için hatchback araç tercih ediyorum.
Bu bütçede temiz dsg bulunur mu sanmıyorum ama gönlüm dsg bakmaktan yana. Manuel artık sıktı, İstanbul içi yorucu oluyor.
Sürekli dizel/manuel kullandığım için benzinlide fazla yakıt yakmaktan korkuyorum
Ortalama 170-180.000 km altında bakıyorum. Araç 200'e dayanmadan satmak, elden çıkarmak gibi bir hedefim var.
Konfor, yalıtım, malzeme kalitesi, bakım maliyeti düşük olması benim için önemli. Vag ustam var motor ve mekanik anlamda zorluk çekeceğimi düşünmüyorum.