Bütçe
30-45k
Cihaz gelir gelmez adaptörü taktığınız gibi hemen tepki vermeyebilir. Acer cihazların sıfırlarında hep bunu gördüm. Cihazı kutudan ilk açtığınızda önce sadece adaptörü takın. Bir dakika bekledikten sonra laptopa da takın. Tek bir ışık tepkisi gelmezse adaptörü çıkarıp tekrar takın. Ardından cihaz açılacaktır.

Ayrıca Intel 13 ve 14. nesil işlemcilerde kesinlikle ilk yapmanız gereken şey BIOS update olacaktır. Ardından işletim sistemi ve sürücüleri kurun.

Windows için:


Ardından sürücüleri kurun ve cihazı güle güle kullanın. 🙏🙂

Ekran boyutu olarak iyi bir cihaz olduğunu da spoiler vermiş olayım. 😅

İyi sosyaller.
 
Bu Nitro'ların birisinde fena bir fan sesi kroniği vardı. Bugün 4050 Nitro'lu bir arkadaşım bilgisayarını servise gönderecek hatta bu durumdan.

Kronik derken? Ben de dahil olmak üzere Nitro 16 kullananlar Telegram gururumuz var ve 100 kişiyi aşkın insan var. Bir kere bile fan sesi sıkıntısı yaşayan görmedim. Kronik diye adlandirmak yanlış olmuş burada. Nitro 16 da tek bir sıkıntı olabiliyor oda işlemciye sıvı metalin fabrikasyon hatasından düzgün uygulanmaması.


Pişman olmazsınız. Benzer modelini kendim kullanıyorum ve incelemesini yapmıştım. Fikir olur size