Torukojin Kaneki
Başarılı
Afet Guardian mı Yağmacı Guardian mı? Afet en sevdiğim ama yağmacı %49 indirim.
Helix phantom nasıldır onu da %46 ile alabilirim.Yağmacı. Eskiden Valorant oynadığım zamanlarda hesabımda vardı Afet, pek iyi değil bence. Yağmacı hem daha iyi hem de %49 indirimli.
Evet tabii ki ama %49 çok iyi o yüzden bilemedim. Lisede olduğum için kendi paramı da kazanmıyorum o yüzden.Hocam zevkler ve renkler tartışılmaz. Biri yağmacı sever ama siz afet seversiniz. Kişisel zevkleri foruma sormak bence mantıklı değil. Hangisi daha çok hoşunuza gidiyor o önemli.