aldaci26

Uzman
Katılım
31 Ağustos 2024
Mesajlar
379
Çözümler
5
Beğeniler
155
İyi Sosyaller arkadaşlar, az önce Arctic Liquid Freezer 3 280 satın aldım, kasamın üstüne monte edeceğim ama hava akışı konusunda karar kılamadım. Toplamda 4 seçenek var sanırım;
  1. Fanlar radyatör ile CPU arasında ve radyatöre verilen hava kasa dışarısına çıkıyor,
  2. Fanlar radyatör ve CPU arasında ama kasa dışından hava çekiliyor,
  3. 1. seçenek ile aynı fakat fanlar radyatör ve kasa arasında,
  4. 2. seçenek ile aynı fakat fanlar radyatör ve kasa arasında
Sessizlik için en mantıklısı hangisi olur?
 
  1. Fanlar radyatör ile CPU arasında ve radyatöre verilen hava kasa dışarısına çıkıyor.
Eminim son kararım 🙂
Fabrika çıkışlı böyle geliyor zaten, GPU sıcaklığı olumsuz yönde etkiler mi acaba diye düşündüm ama hava akışı güzel kasanın içerisinde bence, bu şekilde montaj yapacağım sanırım. Teşekkürler.