rexiss

Uzman
Katılım
13 Kasım 2024
Mesajlar
64
Beğeniler
24
1781653231476.webp


Görüntü tekrarı tuşum ALT+F10. Bu tuş kombinasyonlarını kullandığımda sağ üstte bu çıkıyor fakat kaydetmiyor. Geçenlerde de aynısını yaşamıştım birkaç ayarı kapatıp açtım düzeldi ama nasıl düzelttiğimi bilmiyorum. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
Video encode kısmını HEVC olarak değiştirip deneyebilirsin.

Ayrıca CMD yönetici olarak çalıştırıp "sfc /scannow" ve "DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth" da yaparsan iyi olur.
 
Şu an kayıtları nereye kaydetmeye ayarlı, varsayılan klasör mü yoksa özel bir konum mu seçtin? Özellikle OneDrive ya da masaüstü gibi korumalı bir yere ayarlıysa kayıt oluşmuyor olabilir.