Hocam son zamanlarda Chromecast yazılımıda düzeldi iyice. Önceden donma kasma vardı ama artık yok.Google Streamerdan bahs ediyorsan evet güzel cihaz. Normal chromecast yaramaz bence.
Detaylar
Kim cevapladı?"BOX" dikkat ederseniz son 2/3 senedir doğru dürüst bir Box çıkmıyor artık!
ama "marka" olarak yerli montaj(A dan Z ye çin lidir laf aramızda) ve Çin li v.s bir dünya bol bol çıkmaya devam ediyor
ama "yeni" diye bir şey çıkmıyor,Çin de bile bir iki ana üretici var artık bunları üreten(Marka basıp)
Ancak net den özellikle Rus/Ukrayna ve ABD den sürekli "yeni" diye bir sürü eski hatta boktan cihazlar çıkıp
isanlara bunlar gazlanıyor!
-SoC cephesi;en son AMLogic 928 çıktı o da bir kaç markadan çıktı sonra kesildi(bende 2 tane var)ancak bunlar bile
3 sene önceydi yaw yani 3/4 senelik SoC bunlar,üstelik çok çok az Box da bunlar vardır
-GPU cephesi;yeni hiç bir şey yok hala eski nesil MALI den "giriş" veya belki orta-alt seviye denen GPU lar takılı
ana göre min. G-57 olmalıdır ama araki bulasın tek tük Box da vardır
RAM dan ROM dan hiç bahsetmiyorum bile
SoC+GPU en önemlisi!!
-Not;REALTEK den hiç bahsetmiyorum bile! kısaca RT görürseniz aman diyeyim sakın uçmayın beklentide
yine ne hikmetse YT de veya çeşitli sosyhal medya ortamlarından sürekşi bir "YENİ BOX" diye osuruk cihazlar pompalanıyor
kısaca "yemeyin" bunları yeni diye hepsi bayat çünkü mideniz ağrır!
++
Bizim BOX işinde en eski en iyi veya en bilmem ne diyeceğimiz bir tek "UGOOS" kalmıştır!
ancak o bile HIZ kesti yeni bir şey çıkarmak da
Ugoos hep en iyisidir ama L1 Lisans konusunda hep sıkıntılıdır yani aslında yok dur!
salt "STREAM" yapacak adamın işi olmaz bununla
yani ya eski Shield(17 veya 19 model) veya AppleTv ile devam edeceksiniz
Soc+GPU da en iyisi hala bu ikisinde dir
Stream için "GoogleTV" veya bir sürü L1 li Box var ama performans/kapasite/stabilite v.s sakın "abartmayın"
Stream için en iyisi AppleTV dir ama benim gibi MediaPlayer içinde arıyorsanız o zaman sakın almayın!
ya da 2019 model NVidiaShield PRO daolabilir+Gaming için yine süper
AppleTV veya Shield;2019/20 de kaldılar,biz şu anda 26 dayız yahw
BOX cephesinde "YENİ" gazını sakın yemeyin beyler,yeni bir şey olsa önce bizim gibi bu işlerin hastası adamlarda olur
yeni nedir v.s diye
++
"Cep telefonları" bakın bunlar hep yeni!! Soc+GPU filan hep yeni veya son model v.s ancak BOX lar da böyle bir şey hiç olmadı!
hep uzatmalar oynanıyor ESKİ ler ile
++
Bir diğer konu da şu "yeni sayılabilecek" "mini PC" ler,maalesef TL nin rezil hali yeni Gümrük mevzuatı sebebiyle
Çin den mal getirmek adeta bitti!
Bu cihazları fahiş fiyatlarla satıyorlar
örneğin BOX yerine çok güzel adeta tek alternatif dir!! olayı örneğin salt "PC" yerine bununla çözmek bence çok daha
iyi ve rimlidir ve kafanıza göre her bir şeyi yüklersiniz!
"Media Player" olarak süper olur v.s
lakin fiyatlara bakıyorum adeta uçmuş biraz üst seviye modeller yaw++
ama "marka" olarak yerli montaj(A dan Z ye çin lidir laf aramızda) ve Çin li v.s bir dünya bol bol çıkmaya devam ediyor
ama "yeni" diye bir şey çıkmıyor,Çin de bile bir iki ana üretici var artık bunları üreten(Marka basıp)
Ancak net den özellikle Rus/Ukrayna ve ABD den sürekli "yeni" diye bir sürü eski hatta boktan cihazlar çıkıp
isanlara bunlar gazlanıyor!
-SoC cephesi;en son AMLogic 928 çıktı o da bir kaç markadan çıktı sonra kesildi(bende 2 tane var)ancak bunlar bile
3 sene önceydi yaw yani 3/4 senelik SoC bunlar,üstelik çok çok az Box da bunlar vardır
-GPU cephesi;yeni hiç bir şey yok hala eski nesil MALI den "giriş" veya belki orta-alt seviye denen GPU lar takılı
ana göre min. G-57 olmalıdır ama araki bulasın tek tük Box da vardır
RAM dan ROM dan hiç bahsetmiyorum bile
SoC+GPU en önemlisi!!
-Not;REALTEK den hiç bahsetmiyorum bile! kısaca RT görürseniz aman diyeyim sakın uçmayın beklentide
yine ne hikmetse YT de veya çeşitli sosyhal medya ortamlarından sürekşi bir "YENİ BOX" diye osuruk cihazlar pompalanıyor
kısaca "yemeyin" bunları yeni diye hepsi bayat çünkü mideniz ağrır!
++
Bizim BOX işinde en eski en iyi veya en bilmem ne diyeceğimiz bir tek "UGOOS" kalmıştır!
ancak o bile HIZ kesti yeni bir şey çıkarmak da
Ugoos hep en iyisidir ama L1 Lisans konusunda hep sıkıntılıdır yani aslında yok dur!
salt "STREAM" yapacak adamın işi olmaz bununla
yani ya eski Shield(17 veya 19 model) veya AppleTv ile devam edeceksiniz
Soc+GPU da en iyisi hala bu ikisinde dir
Stream için "GoogleTV" veya bir sürü L1 li Box var ama performans/kapasite/stabilite v.s sakın "abartmayın"
Stream için en iyisi AppleTV dir ama benim gibi MediaPlayer içinde arıyorsanız o zaman sakın almayın!
ya da 2019 model NVidiaShield PRO daolabilir+Gaming için yine süper
AppleTV veya Shield;2019/20 de kaldılar,biz şu anda 26 dayız yahw
BOX cephesinde "YENİ" gazını sakın yemeyin beyler,yeni bir şey olsa önce bizim gibi bu işlerin hastası adamlarda olur
yeni nedir v.s diye

++
"Cep telefonları" bakın bunlar hep yeni!! Soc+GPU filan hep yeni veya son model v.s ancak BOX lar da böyle bir şey hiç olmadı!
hep uzatmalar oynanıyor ESKİ ler ile
++
Bir diğer konu da şu "yeni sayılabilecek" "mini PC" ler,maalesef TL nin rezil hali yeni Gümrük mevzuatı sebebiyle
Çin den mal getirmek adeta bitti!
Bu cihazları fahiş fiyatlarla satıyorlar
örneğin BOX yerine çok güzel adeta tek alternatif dir!! olayı örneğin salt "PC" yerine bununla çözmek bence çok daha
iyi ve rimlidir ve kafanıza göre her bir şeyi yüklersiniz!
"Media Player" olarak süper olur v.s
lakin fiyatlara bakıyorum adeta uçmuş biraz üst seviye modeller yaw++
Benzer konular
- Mesaj
- 16
- Görüntüleme
- 175
Yeni konular
-
-
MSI Pro B840 anakart mı yükseltilmeli, yoksa RAM 32 GB mı yapılmalı?
- ThePrestige
- Mesaj: 7
-
-
-
Apple yetkili servisi temizlik hizmeti sunuyor mu?
- derindevlethikmet
- Mesaj: 4
-
-
-
-
-